۰۷:۳۰ - جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

کاروان نیلوفران آبی منزل یه منزل می رسند

فرمانده سپاه شاهین شهر جزییات مراسم استقبال از شهدای غواص را تشریح کرد

فرمانده سپاه شاهین شهر در تشریح برنامه های استقبال از شهدا گفت: میزبانی از شهدای غواص خط شکن افتخاری بزرگ است که برای این افتخار بزرگ باید حماسه ای به یاد ماندنی خلق کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، در آستانه سالروز شهادت پیشوای ششم شیعیان جهان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام شاهین شهر میزبان شهدای گمنام و غواصان دریا دل خط شکن می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در تشریح مراسم استقبال کاروان شهدا گفت: حماسه شهدا، حماسه ای تکرار نشدنی شهدایی است که در حصار دشمن، ایستادگی کرده و مرگ را در آغوش کشیدند تا خواب دشمنان این انقلاب هیچ گاه تعبیر نشود.

وی خاطرنشان کرد: وجود شهدا تلنگری برای همه ما است تا همواره به یاد داشته باشیم که امنیت امروز ایران اسلامی بخاطر خون های پاکی است که در راه حفظ این نظام ریخته شده است.

سرهنگ سید علی مشیر صدری افزود: امروز همه ما وظیفه داریم در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی که تکریم و پاسداشت خون شهدا از آن جمله می باشد تلاش کنیم و اجازه ندهیم خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد شود چرا که این انقلاب امانتی الهی است.

وی میزبانی شهدای خط شکن و دریا دل را افتخاری بزرگ دانست و به هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم استقبال با همکاری دستگاه ها و ارگان های مرتبط تاکید کرد.

مشیر صدری افزود: مراسم استقبال از کاروان شهدای غواص، خط شکن و گمنام هشت سال دفاع مقدس ساعت 18 روز یکشنبه از سه راه فردوسی شاهین شهر به سمت بوستان انقلاب شروع می شود.

وی اضافه کرد: مراسم وداع با شهدا نیز پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در محل پارکینگ پارک انقلاب همراه با سخنرانی و روایتگری محمد احمدیان و مداحی برگزار خواهد شد.

صدری تصریح کرد: پیکرهای مطهر 38 شهید تازه تفحص شده که 11 تن از آنها شناسایی شده اند حمل بر سه دستگاه تریلر از چهارشنبه گذشته وارد استان اصفهان شده اند و منزل به منزل در شهرهای مختلف مورد استقبال مردم قهرمان پرور استان قرار می گیرند که پس از عبور از شهرهای مختلف در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق در شهر اصفهان تشییع و تدفین خواهند شد.

فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه ضمن دعوت از مردم هوشیار و آگاه شاهین شهر برای شرکت پر شور در مراسم استقبال از کاروان شهدا تصریح کرد: برای استقبال از کاروان شهدای خط شکن دریادل باید حماسه ای به یاد ماندنی خلق کرد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.