۱۸:۱۶ - سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

پیام قدردانی فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه از حضور حماسی مردم شهرستان در مراسم استقبال از کاروان شهدا

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در پیامی از حضور حماسی مردم مومن و انقلابی شهرستان شاهین شهر و میمه در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام و غواصان خط شکن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در پیامی از استقبال و حضور بیادماندنی مردم قدرشناس شهرستان در تشییع فرزندان گمنام غواص میهن اسلامی تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام و صلوات الهی بر ارواح طیبه شهدا، سلام بر قلب های شکسته ی خانواده های معظم شهدا، پدران ومادران داغ دیده و منتظر، سلام بر پیکرهای تازه رسیده به وطن، سلام بر دست بسته گان مظلومِ بی صدایی که بی ادعا با بال گشوده آمدند تا پس از سال ها دوستان را متحیر کنند و دشمنان را ناامید. آنهایی که بازگشتشان به سان معجزه ای در این احوال شوری در دل ها به پا کرد و با جسم بی جان؛ برای دومین بار بیادماندنی ترین نبرد تاریخ را با دشمن آغاز کردند.

و سلام بر مردم غیور، فداکار، انقلابی و همیشه در صحنه شاهین شهر و میمه که تاریخی ترین تجمع خود را با حضور در مهمانی و استقبال فرزندان گمنام غواص خود رقم زدند و با این حرکت خودجوش و وصف ناپذیر و بیادماندنی لبیک دوباره ای به حضرت امام روح الله (ره)، به راه امام و شهدا و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) گفتند و ما را نیز در لباس خدمتگزاری سبز پاسداری مان مستحکم تر، استوارتر و منسجم تر کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه

سرهنگ دوم پاسدار سید علی مشیرصدری

همچنین بخوانید:

2 Responses to “پیام قدردانی فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه از حضور حماسی مردم شهرستان در مراسم استقبال از کاروان شهدا”

  1. محمدی گفت:

    سپاهیان اسلام دوستتون داریم. از انقلاب خوب دفاع کنید

  2. سرباز ولایت گفت:

    سلام بر دست هایی که این روزها قلب های امت را به یکدیگر گره زده
    ضمن قدردانی از حضور امت حزب الله در مراسم تشییع پیکرهای معطر شهدا از زحمات دست اندر کاران و خادمین شهدا در برگزاری باشکوه این حرکت عظیم انقلابی تشکر و سپاسگذاری میکنم. بسیار زیبا تشریح شده است آری شهدا در هر دو صحنه رزم پیروز و سربلندند. از ساحت مقدسشان می خواهیم ما را به سلاح بصیرت مجهز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.