۰۷:۱۰ - جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

وزوان میزبان پیکرهای مطهر دو شهید گمنام می شود

در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) وزوان پذیرای پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.

سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارت های تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید. «رهبر معظم انقلاب»

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام حعفر صادق(ع) در شهر وزوان شهرستان شاهین شهر و میمه تشییع می شود.

ستاد برگزاری تشییع شهدای گمنام در اطلاعیه ای ضمن دعوت از عموم شهروندان ولایت مدار و آگاه شهر وزوان برای شرکت در مراسم تشییع گلگون کفنان گمنام، اعلام می کند؛ همزمان با سالروز شهادت پیشوای ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر وزوان میزبان شهدای گمنام تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی جنوب است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ مراسم تشیع شهدای والامقام، ساعت 16 روز سه شنبه 20 مردادماه از محل گلزار شهدا تا معراج شهدای گمنام شهر وزوان برگزار خواهد شد و در ادامه نیز مراسم شبی با شهدا با سخنرانی حاج شیخ جواد انصاری و مداحی سید سعید نریمانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این دو شهید والامقام جزو 370 شهیدی هستند که پیکرهای 175 تن از این عزیزان جمعی از شهدای حط شکن غواص عملیات کربلای 4 بودند و 26 خرداد ماه در تهران تشییع شدند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.