۱۴:۵۷ - پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

شهدا امروز از ما چه انتظاری دارند؟

فراخوان عكس، پوستر و دلنوشته برای شهداي خط شکن دریا دل

پیام دست های بسته شهدا برای شرایط امروز کشور چیست؟ و فکر می کنید شهدا امروز از ما چه خواسته ای دارند؟

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، دو ماه پیش بود که خبر آمدن جنازه های نازنین‌ غواص را با دست بسته به میهن آوردند… جنازه هایی که زنده به گور شده بودند… ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای چهار! همان عملیاتی که آمریکایی ها اطلاعات آن را به بعثی‌ها دادند و باعث کشته شدن بچه های ما تو عملیات کربلای چهار شدند…!

اصفهان در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) میزبان پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس خواهد بود.

قرار بر این است که سه شنبه 20 مرداد در سالروز شهادت حضرت اما جعفر صادق(ع) پیکر پاک و مطهر 38 تن از این شهدا که هویت 11 تن از این عزیزان شناسایی شده به همراه شهدای گمنام پس از عبور از شهرهای مختلف استان در شهر اصفهان تشییع و به خاک سپرده شوند.

به مناسبت حضور شهدای خط شکن غواص در شاهین شهر  پایگاه خبری “شاهین نا” فراخوان مسابقه عكاسي و دلنوشته از مراسم استقبال مردم از کاروان شهداي گمنام و غواصان خط شکن برگزار می کند.

بر همین اساس از شعرا، نویسندگان، عکاسان و صاحبان هنر و اندیشه دعوت می شود با تولید آاثر هنری خوب و ارزشمند ضمن ادای دین و احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام آثار تولیدی خود را به نشانی info@shahinna.ir ارسال نمایند.

بدیهی است بهترین آثار ارسال شده به این پایگاه خبری که دارای ابتکار، خلاقیت و جدید باشد ضمن معرفی در پایگاه خبری مورد تقدیر قرار گرفته و همچنین با نام صاحبان اثر در شاهین نا منتشر شود.

هر کدام از شما شهروندان گرامی در سطح شهرستان می توانید با ذوق و سلیقه، پیام خود را در قالب های «شعر»، «پوستر»، «دل نوشته»، «عکس»، «کلیپ»، و … برای ما بفرستید.

راستی به نظر شما پیام دست های بسته شهدا برای شرایط امروز کشور چیست؟ و فکر می کنید شهدا امروز از ما چه خواسته ای دارند؟

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.