۱۶:۳۵ - شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴

دستفروشی یک بازیگر مقابل سینما+عکس

خبر دستفروشی هنرمند پیشکسوت سینمای ایران باعث ناراحتی اهالی هنر شده است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” نوشت: طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران در یکی از رسانه‌های رسمی کشور منتشر که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد.

13940503000598_PhotoA

پیرو همین موضوع، جلسه‌ای با حضور احمدرضا اسعدی و عوامل فیلم «فردا» برگزار و بنا بر تصمیم گروه تولیدکننده فیلم و تهیه‌کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه‌کننده می‌رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار بگیرد. در این نشست احمدرضا اسعدی طی سخنانی بیان کرد: من در تمامی طول زندگی‌ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما «زرشک» می‌فروشم. خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می‌کنم.

1138467_189

این بازیگر سال‌های دور سینمای ایران در ادامه توضیح داد: اگر می‌خواهد حرفی از من در رسانه‌ها منعکس شود، تمامی حرف من این است: «ما دانه‌هاى کنجدیم دلسوخته، با چشم دل ما را ببین.» در ادامه احسان دلاویز، تهیه‌کننده فیلم «فردا» گفت: زمانی که این خبر را خواندم بسیار شوکه شدم و دلم می‌خواست که کوچک‌ترین کاری را برای شما انجام دهم. امیدوارم که هنردوستان در سینماها فیلم را ببینند تا مردم علاوه بر حمایت از سینماى مستقل و تماشاى یک فیلم شریف، در حمایت از یک هنرمند پیشکسوت گام بلندى بردارند. وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با امیرحسین علم‌الهدی، مدیر گروه «هنر و تجربه» انجام شده است، تمام عواید فروش فیلم «فردا» به این هنرمند پیشکسوت تعلق می‌گیرد.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.