۱۰:۲۷ - دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

وقتی حسام نواب صفوی خود را سوژه طنز کاربران می کند +عکس

انتشار پستی از سوی حسام نواب صفوی و معرفی خود به عنوان سفیر مد ارشاد موجی از واکنش ها از سوی کاربران اجتماعی را به همراه داشت.

به گزارش شاهین پرس؛ حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، پس از آنکه آخرین پست صفحه اینستاگرام خود را به انتخاب شدنش به عنوان اولین سفیر مرد مد و لباس ایرانی منتشر کرد با واکنش طنز کاربران مواجه شد.

4944614_324

وی طی این پست که با نظرات بیشتر طنز به جنجال کشیده شد، نوشت: “به عنوان سفیر مد و لباس از وزارت ارشاد اعلام می کنم این طراحی لباس ها طراحی خودم است این بار سراغ طرح آبی رفتم ولی اعلام می کنم فقط طرفدار تیم ملی هستم نه قرمز نه آبی، طرفدار تیمی هستم که بروی آن یوزپلنگ ایرانی باشد.

یعنی تیم ملی ایران ولی به قرمزها قول می دهم در طراحی بعدی از رنگ قرمز استفاده کنم چون اصلا اهل برند نیستم خودم طراحی می کنم حالا برام یک سوال پیش اومده اینجا چند نفر آبی و چند نفر قرمز وجود دارند برام جالب است ببینم کی بیشتر طرفدار داره پس شروع کنید در ضمن اگر طراحی سه کت شلوار اخیر خوب بود لایک کنید میخوام از برند خداحافظی کنم.”

JamNewsImage07485385
بعد از درج این پست و اعلام خبر سفیر مد و لباس شدن از سوی این بازیگر بود که کاربران شبکه های اجتماعی نیز نسبت به آن واکنش طنزآلود نشان دادند.

منبع:جام نیوز

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.