۱۳:۰۲ - پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴

هشدار سیاستمدار سوئدی:

گوشت حلال قدرتی جادویی دارد و مردم را مسلمان می‌کند

“مایکل اومان” عضو حزب ملی‌گرای دموکرات سوئد می‌گوید گوشت حلال قدرتی جادویی دارد و مردم را مسلمان می‌کند. این حزب همچنین خواهان ممنوعیت استفاده از گوشت حلال در مدارس این کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”مایکل اومان عضو حزب ملی‌گرای دموکرات سوئد می‌گوید گوشت حلال قدرتی جادویی دارد و مردم را مسلمان می‌کند. این حزب همچنین خواهان ممنوعیت استفاده از گوشت حلال در مدارس این کشور شده است. اومان پس از آن‌که گفت: “اگر گوشت حلال بخورید، مسلمان می‌شوید” با این سؤال مواجه شد که “منظورتان این است که گوشت حلال قدرت جادویی دارد؟” و جواب داد: “بله این دقیقاً همان چیزی است که درباره‌اش هشدار داده‌ایم، محصولات حلال را همه جا وارد کرده‌اند.”

کارشناسان سیاسی سوئد معتقدند طرح محکوم کردن محصولات حلال در این کشور بسیار بعید است که از حمایت عمومی برخوردار شود، چرا که مردم سوئد عمدتاً از کثرت‌گرایی و همزیستی با دیگر ادیان استقبال می‌کنند. کاربران شبکه‌های اجتماعی هم به نوبه خود به اظهارات اومان واکنش نشان داده‌اند.

یکی از کاربران می‌نویسد: اگر گوشت حلال را با گوشت کوشر [طبق آئین یهود] مخلوط کنیم چه می‌شود؟ قدرت جادویی کدام یک بیش‌تر است؟ کاربر دیگری می‌گوید: “کاش می‌دانستید گوشت حلال چه‌قدر جادویی است. فکر می‌کنید دلیل این‌که علاءالدین می‌توانست سوار قالیچه پرنده شود، چه بود؟”

ظاهراً گوشت حلال قدرتی جادویی دارد که انسان را مسلمان می‌کند1129791_3431129792_118
یک سیاستمدار سوئدی به دنبال ممنوعیت توزیع گوشت حلال در مدارس این کشور است

منبع:مشرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.