۱۷:۵۶ - جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴

حجت الاسلام صالحیان امام جمعه موقت شاهین شهر:

توجه به دسیسه های دشمن برای امت اسلام بالاترین معروف است

مثلث شوم آمریکا، اسرائیل، و انگلیس با استفاده از سلاح آل سعود قصد شکستن وحدت امت اسلام را دارد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این اعیاد بهانه ای برای قوت بخشیدن به عنصر امامت، ولایت و مودت است و حبی که در ازدیاد ایمان تاثیر داشته باشد.

وی افزود: امروز آل سعود بدلیل اینکه راه دین، ایمان به خدا، انصاف و بصیرت را گم کرده مردم مسلمان یمن را به خاک و خون می کشد چون عنصری به نام امامت و بصیرت ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان اضافه کرد: در مقابل رهبر و کشور ایران چون پیرو امام حسین علیه السلام است بصیرت دارد و حق را تشخیص می دهد با کشتی و هواپیما به مردم یمن کمک رسانی می کند.

خطیب موقت نمازجمعه این هفته در خطبه دوم اقامه نماز، پرداخت زکات و امربه معروف و نهی از منکر را سه ضلع مهندسی ایمان عنوان کرد.

 

وی توجه و کمک به ملت مظلوم یمن را بالاترین مصداق زکات دانست و افزود: تشکیل و حفظ حکومت اسلامی بارزترین مصداق امر به معروف است.

وی توجه به تولید داخلی با اقتصاد مقاومتی، حفظ استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و نشر اخلاق اسلامی در همه ابعاد زندگی را از بالاترین معروفات عنوان کرد و گفت این پیام امام حسین(ع) است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اضافه کرد: امروز نیز هوشیاری و بصیرت، پشت سر رهبری ایستادن و توجه به دسیسه هایی که دشمن برای جهان اسلام دارد از بالاترین معروفات است.

وی با بیان اینکه مثلث شوم آمریکا، اسرائیل، و انگلیس با استفاده از سلاح آل سعود قصد شکستن وحدت امت اسلام را دارد افزود: ندانستن این مسئله مهم بالاترین منکر و دانستن آن بالاترین معروف است.

حجت الاسلام صالحیان افزود: به لطف خدای متعال امروز رهبر و کشور ما از یک بصیرت پر هیجان عباسی برخوردار است و امیدواریم که خداوند به عظمت این روزهای با عظمت آل سعود را به آل سقوط بکشاند و امت اسلام را از دسیسه های دشمنان خدا حفظ نماید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.