۱۵:۰۵ - جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶

حجت الاسلام صالحیان:

هدف آمریکا از مذاکرات بعدی سد کردن راه پیشرفت علمی در کشور است

خطیب نماز جمعه شاهین شهر استقلال اقتصادی بعد از استقلال سیاسی را لازمه پیشرفت کشور و عامل مهم قطع همه وابستگی ها به غرب دانست و گفت: آمریکا می خواهد با برجام های بعدی جلوی پیشرفت علمی کشور را بگیرد.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، با بیان اینکه ما با پیروی از غرب به هیچ پیشرفتی دست پیدا نخواهیم کرد، گفت: اولین هدف انقلاب اسلامی استقلال سیاسی بود که محقق هم شده است.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان با تأکید بر لزوم تحقق استقلال اقتصادی بعد از استقلال سیاسی، افزود: امروز دشمن از طریق مسائل اقتصادی قصد دارد تا با نظام اسلامی مواجهه کند و همه تلاش خود را در این زمینه مصروف کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت فراوان اجرا شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت کشور، ادامه داد: امروز بعد از گذشت حدود هفت ماه از سال 96 هنوز شاهد پیشرفت چشمگیری در زمینه اقتصاد مقاومتی نبوده ایم و دولت در این خصوص بسیار ضعیف عمل کرده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان استقلال علمی را از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: پیشرفت علمی کشور سبب شده تا دشمن نتواند در بسیاری از زمینه ها ما را محدود کند و توانسته ایم با تکیه بر خودباوری و دانش بومی در مسائل اساسی پیشرفت کنیم و نیازهای خود را برآورده کنیم.

حجت الاسلام صالحیان پیشرفت های چشمگیر در زمینه صنعت موشکی و دفاعی کشور را مرهون استقلال علمی و توجهات خاص رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: اگر پیگیری های جدی ایشان نبود امروز در زمینه دفاعی هم با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم و دشمن هم هرگز به ما رحم نمی کرد.

وی با اشاره به یاوه گویی های بی اساس اخیر ترامپ در نقض برجام و توهین به ملت ایران، تصریح کرد: ترامپ دچار عقب ماندگی ذهنی شده که خیال می کند می تواند ایران اسلامی را به 50 سال قبل برگرداند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان صحبت های اخیر آمریکا و اروپا برای از سر گرفتن مذاکرات هسته ای با هدف اصلاح برجام را در راستای نقشه جدید استکبار جهانی برای تحمیل محدودیت های بیشتر علیه نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و ‏گفت: آمریکا می خواهد جلوی پیشرفت علمی و فناوری ما را بگیرد و در ادامه برجام قصد دارد تا صنعت موشکی ما را فلج کند تا دیگر هیچ سدی در برابر اقداماتشان در ایران وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.