شاهین پرس

توجه به دسیسه های دشمن برای امت اسلام بالاترین معروف است

کدخبر: 33709
۱ خرداد ۱۳۹۴ در ساعت ۵:۵۶ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، امام جمعه موقت شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این اعیاد بهانه ای برای قوت بخشیدن به عنصر امامت، ولایت و مودت است و حبی که در ازدیاد ایمان تاثیر داشته باشد.

وی افزود: امروز آل سعود بدلیل اینکه راه دین، ایمان به خدا، انصاف و بصیرت را گم کرده مردم مسلمان یمن را به خاک و خون می کشد چون عنصری به نام امامت و بصیرت ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان اضافه کرد: در مقابل رهبر و کشور ایران چون پیرو امام حسین علیه السلام است بصیرت دارد و حق را تشخیص می دهد با کشتی و هواپیما به مردم یمن کمک رسانی می کند.

خطیب موقت نمازجمعه این هفته در خطبه دوم اقامه نماز، پرداخت زکات و امربه معروف و نهی از منکر را سه ضلع مهندسی ایمان عنوان کرد.

 

وی توجه و کمک به ملت مظلوم یمن را بالاترین مصداق زکات دانست و افزود: تشکیل و حفظ حکومت اسلامی بارزترین مصداق امر به معروف است.

وی توجه به تولید داخلی با اقتصاد مقاومتی، حفظ استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و نشر اخلاق اسلامی در همه ابعاد زندگی را از بالاترین معروفات عنوان کرد و گفت این پیام امام حسین(ع) است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اضافه کرد: امروز نیز هوشیاری و بصیرت، پشت سر رهبری ایستادن و توجه به دسیسه هایی که دشمن برای جهان اسلام دارد از بالاترین معروفات است.

وی با بیان اینکه مثلث شوم آمریکا، اسرائیل، و انگلیس با استفاده از سلاح آل سعود قصد شکستن وحدت امت اسلام را دارد افزود: ندانستن این مسئله مهم بالاترین منکر و دانستن آن بالاترین معروف است.

حجت الاسلام صالحیان افزود: به لطف خدای متعال امروز رهبر و کشور ما از یک بصیرت پر هیجان عباسی برخوردار است و امیدواریم که خداوند به عظمت این روزهای با عظمت آل سعود را به آل سقوط بکشاند و امت اسلام را از دسیسه های دشمنان خدا حفظ نماید.