۱۷:۵۰ - جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

آل سعود در راه نابودی خود قدم برداشته است

یکی از نشانه های نابودی و اضمحلال دولت وهابی عربستان وجود اختلافات شدید در درون سران آل سعود است و حمله به یمن را نیز می توان از اثار همین اختلافات دانست.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، امام جمعه شاهین شهر در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، در آستانه سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: اهمیت روز مبعث بدلیل واقع شدن بعثت پیامبر اکرم است و اوج تجلی خداوند در شب و روز بعثت است.

حجت الاسلام ملکیان علت ناميده شدن ماه شعبان را پراکنده شدن خیر فراوان در زمین و آسمان و همزمانی ولادت باسعادت بسیاری از ائمه عنوان کرد.

وی در ادامه به دیدار رئیس جمهور عراق با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: هنگامي كه داعش پشت دروازه هاي بغداد بود تنها كشوري كه به یاری و کمک حکومت عراق رفت تنها کشور ایران بود. كه همین موضوع موجب تقویت روابط ايران و عراق شد و رئیس جمهور عراق در دیدار با مقام معظم رهبری از این موضوع ابراز خشنودی و رضایت می کرد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر اشاره و خاطر نشان کرد: حکم اعدام در ملا عام و سپس به صلیب کشیدن شیخ نمر آن هم به جرم درخواست رسیدگی به وضعیت قبرستان بقيع، به رسميت شناختن شيعيان در عربستان و تغيير شيوه هاي آموزشي و تدريسي بسیار ناجوانمردانه است و قطعا دولت عربستان با این کار گور خود را کنده و با یاری خدا آل سعود در راه نابودی خود قدم برمی دارد.

حجت الاسلام ملکیان افزود: یکی از نشانه های نابودی و اضمحلال دولت وهابی عربستان وجود اختلافات شدید در درون سران آل سعود است و حمله به یمن را نیز می توان از اثار همین اختلافات دانست.

وی به سالگرد ارتحال ملكوتي عالم رباني آيت الله بهجت اشاره و خاطر نشان كرد: اشخاصی نظیر آیت الله بهجت(رضوان الله) و شاگردانش اسوه و سرمشق خوبی برای جوانان است و امروزه وجود عرفان های کاذب و صوفیه خطر جدی برای جوانان و جویندگان علم و عرفان می باشد.

امام جمعه شاهین شهر در پایان به وضعیت اسفبار مردم مظلوم یمن در زیر حملات شدید موشکی عربستان اشاره کرد و گفت: در یمن فاجعه انسانی در حال وقوع است و از جمعیت 25 میلیونی قریب به 12 میلیون نفر نیاز شدید به آب، غذا و دارو دارند، هرچند کشتی نجات ایران به طرف یمن حرکت کرده ولی نباید به همین اکتفا کرد و همه مسلمانان باید به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.