شاهین پرس

آل سعود در راه نابودی خود قدم برداشته است

کدخبر: 33301
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ساعت ۵:۵۰ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، امام جمعه شاهین شهر در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، در آستانه سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: اهمیت روز مبعث بدلیل واقع شدن بعثت پیامبر اکرم است و اوج تجلی خداوند در شب و روز بعثت است.

حجت الاسلام ملکیان علت ناميده شدن ماه شعبان را پراکنده شدن خیر فراوان در زمین و آسمان و همزمانی ولادت باسعادت بسیاری از ائمه عنوان کرد.

وی در ادامه به دیدار رئیس جمهور عراق با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: هنگامي كه داعش پشت دروازه هاي بغداد بود تنها كشوري كه به یاری و کمک حکومت عراق رفت تنها کشور ایران بود. كه همین موضوع موجب تقویت روابط ايران و عراق شد و رئیس جمهور عراق در دیدار با مقام معظم رهبری از این موضوع ابراز خشنودی و رضایت می کرد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر اشاره و خاطر نشان کرد: حکم اعدام در ملا عام و سپس به صلیب کشیدن شیخ نمر آن هم به جرم درخواست رسیدگی به وضعیت قبرستان بقيع، به رسميت شناختن شيعيان در عربستان و تغيير شيوه هاي آموزشي و تدريسي بسیار ناجوانمردانه است و قطعا دولت عربستان با این کار گور خود را کنده و با یاری خدا آل سعود در راه نابودی خود قدم برمی دارد.

حجت الاسلام ملکیان افزود: یکی از نشانه های نابودی و اضمحلال دولت وهابی عربستان وجود اختلافات شدید در درون سران آل سعود است و حمله به یمن را نیز می توان از اثار همین اختلافات دانست.

وی به سالگرد ارتحال ملكوتي عالم رباني آيت الله بهجت اشاره و خاطر نشان كرد: اشخاصی نظیر آیت الله بهجت(رضوان الله) و شاگردانش اسوه و سرمشق خوبی برای جوانان است و امروزه وجود عرفان های کاذب و صوفیه خطر جدی برای جوانان و جویندگان علم و عرفان می باشد.

امام جمعه شاهین شهر در پایان به وضعیت اسفبار مردم مظلوم یمن در زیر حملات شدید موشکی عربستان اشاره کرد و گفت: در یمن فاجعه انسانی در حال وقوع است و از جمعیت 25 میلیونی قریب به 12 میلیون نفر نیاز شدید به آب، غذا و دارو دارند، هرچند کشتی نجات ایران به طرف یمن حرکت کرده ولی نباید به همین اکتفا کرد و همه مسلمانان باید به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند.