۱۲:۲۹ - سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

 به مناسبت 12 فروردین ماه 1358 روز جمهوری اسلامی ایران؛

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان اصفهان

در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک دستگاههای رسانه ای عمومی در جنگ اقتصادی.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ سازمان بسیج رسانه استان اصفهان و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک دستگاههای رسانه ای عمومی در جنگ اقتصادی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

متن بیانیه:

امام خامنه ای(مدظله العالی):

امروز عرصه‌ی اقتصاد، به‌خاطر سیاستهای خصمانه‌ی آمریکا، یک عرصه‌ی کارزار است، یک عرصه‌ی جنگ است، جنگی از نوع خاص. در این عرصه‌ی کارزار، هر کسی بتواند به نفع کشور تلاش کند، جهاد کرده است امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است. این جهاد است؛ البتّه جهادی است که ابزار خودش را دارد، شیوه‌های مخصوص خود را دارد، باید این جهاد را همه با تدبیر مخصوص خود و سلاح مخصوص خود انجام بدهند. 1/1/94

اگر مسئولین دولتی و آحاد مردم و بخصوص فعّالان بخشهای اقتصادی همّت بکنند، تلاش بکنند و دستگاه‌های رسانه‌ای عمومی هم کمک بکنند که حالا اشاره خواهم کرد ان‌شاءالله خواهیم دید که تحریم قادر نخواهد بود که ملّت ایران را از پیشرفت باز دارد. 1/1/94

انقلاب اسلامی مردم ایران در بیست ودوم بهمن ماه 1357به رهبری فقیهی مبارز ؛عارفی روشن ضمیر؛ سیاستمداری دشمن شناس، به پیروزی رسید.واین سرآغازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی در عصر وزمانی شدکه در اندیشکده های نظام سلطه جایی برای طرح ورشد ونمو الگو های اسلامی برای هدایت ورهبری جامعه متصور نبودند ودین را افیون ملت ها ودر نهایت خوش بینی امری شخصی تبلیغ وترویج می دادند.

انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی براین نظریات در جهان بود ونظام اسلامی مبتنی برآراء مردم تحت عنوان وقالب  “جمهوری اسلامی ایران “الگوی جدیدی از ساخت نظام براساس آموزه ها ومفاهیم دینی بود.

12فروردین ماه 1358اوج تبلور وخود باوری واعتماد حکومت به مردم وهمچنین مردم به حکومت بود .حکومتی که تنها کمتر از پنجاه روز از پیروزی آن نگذشته بود که مهمترین وحیاتی ترین موضوع خودرا که همان شیوه ونوع اداره کشور را به رأی مردم گذاشت .

به جرأت می توان گفت رجوع به آراءمردم یک رخداد عظیم جهانی بود والگویی از یک نظام سیاسی مبتنی برآموزه های اصیل وناب اسلامی ،که طی آن مردم یک کشورانقلابی که زمان زیادی از پیروزی انقلاب شان نگذشته بود .ادامه راه انقلاب ونوع نظام سازی را به رأی ونظر مردم قرارگرفت  . واینچنین نظام های مدعی  ومروج دموکراسی غربی را به چالش اساسی کشاند.

واینک که با استقامت وپایداری ومجاهدت مردم بصیر وفهیم وصبور؛نظام اسلامی به بارنشسته است .باید برای رسیدن به جامعه اسلامی که زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است دولت اسلامی با همه ابعاد وزوایای ومختصات مورد نظر معمار کبیر انقلاب اسلامی ورهبری معظم انقلاب (مدظله العالی ) شکل بپذیرد.

مردم برای ساخت وتقویت دولت اسلامی باید ازهیچ کوششی دریغ ننمایند و در عرصه های مختلف برای یاری دولت اسلامی مجاهدت هایشان را بیش از پیش نمایند چرا که چالش ها وتهدیدات دشمنان نظام اسلامی از پیچیدگی ها وظرافت های خاصی برخوردارشده است .

جنگ نظامی وجنگ فرهنگی واینک جنگ اقتصادی راهبردی هایی است که نظام سلطه برای براندازی نظام اسلامی یکی پس از دیگری درآوردگاههای مختلف باآنها به رویا رویی وکارزاربا نظام اسلامی پرداخته است.

پیروزی در جنگ اقتصادی می تواند سرآغاز شکست وضمحلال نظام سلطه  باشد چرا که نظام اسلامی با پیروز در عرصه های مختلف نظامی وفرهنگی وسیاسی شکست ناپذیر خود را به اثبات رسانیده است ومی طلب که دولت ومردم ایران اسلامی با یک مجاهدت دیگر تحریم ومحاصره اقتصادی واخلال در نظام اقتصادی کشور را با تدبیر معاش وجهاد اقتصادی وبکارگیری اقتصاد مقاومتی در هم بشکنند.

ما بسیجیان عرصه رسانه ؛سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ضمن تبریک سال نو فاطمی وبزرگداشت 12فروردین ماه 1358 روز جمهوری اسلامی ایران به محضرامام زمان(عج)ونایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی  الامام خامنه ای (مدظله العالی )؛ آمادگی خود را جهت تحقق راهبرد سال 1394تحت عنوان دولت وملت ؛همدلی وهمزبانی و هرگونه کمک در راستای مقابله با جنگ اقتصادی نظام سلطه اعلام می داریم وبرای بسیج دستگاه های رسانه ای عمومی در سطح کشور وبین الملل از هیچ کوششی فرو گذار ننماییم .انشالله

فروردین ماه1394

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.