۲۲:۲۰ - چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

حوادث شب چهارشنبه آخر سال شاهین شهر/ انفجار ترقه دو کودک را روانه بیمارستان کرد

انفجار مواد محترقه در اطاق خواب  یک ساختمان 5 طبقه در محله خانه کارگر دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“،  تعداد آتش سوزیهای و دیگر حوادث شب چهارشنبه پایان سال در مناطق مختلف شهر تا ساعت 7 صبح چهارشنبه 8 مورد اعلام شد که این حوادث 2 مجروح در پی داشت.

به گفته مسئول روابط  عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر در این مدت تعداد 2 نفر از شهروندان که در حوادث و آتش سوزیها گرفتار شده بودند توسط آتش نشانان نجات یافتند . و تا این ساعت یک مورد انفجار- دو مورد حریق انبار – سه مورد حریق آسفالت و دو نقطه از فضای سبز دچار حریق شدند .که با تلاش آتش نشانان همه این موارد مهار و خاموش گردیدند.

انفجار ترقه دو کودک را روانه بیمارستان کرد

انفجار مواد محترقه در اطاق خواب  یک ساختمان 5 طبقه در محله خانه کارگر دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ستاد فرماندهی آتش نشانی شاهین شهر پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125در ساعت 13:19دقیقه دیروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای شماره 1 و 2 و گروه امداد و نجات این سازمان به محل حادثه واقع در محله خانه کارگر جاده گاز فرعی 13 غربی اعزام شدند.

بنا بر اظهار شاهدین دو کودک 12 و 4 ساله در طبقه سوم این ساختمان و در اطاق خواب مشغول بازی و ساختن ترقه بودند که با انفجار ترقه هابخشی از ساختمان تخریب شده و دوکودک نیز به شدت آسیب دیدند.

بر اساس این گزارش هر دو مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که حال یکی از این کودکان وخیم اعلام شده است.
این گزارش حاکیست بر اثر این انفجار به چند واحد دیگر در این مجتمع خسارات جزیی وارد که توسط کارشناسان این سازمان موارد بررسی و ایمن سازیهای لازم صورت گرفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.