۰۹:۵۶ - دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳

به مناسبت هفته ایمنی برگزار شد؛

نمایشگاه تجهیزات ایمنی و خدمات آتش نشانی شاهین شهر

به مناسبت هفته آتش نشانی و ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر اقدام به برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای سازمان آتش نشانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ خداوند متعال در آیه 39 سوره مائده می فرماید: هرکس که جان یک نفر را نجات دهد چنان است که گویی همه مردم را نجات داده است.

آتشنشان ها مصداق این آیه شریفه هستند، افرادی که در راه نجات جان مردم سخت ترین عملیات ها را انجام داده و در این راه جان خود را به خطر می اندازند.

سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر همزمان با هفته ایمنی تجهیزات و توانمندی های این سازمان را به نمایش گذاشتند.

عباس عبدالی مدیرعامل آتش نشانی شهرداری شاهین شهر طی گفتگویی اظهار داشت: از آنجاییکه آتش نشانی در حوزه های مختلف سازمانی در حال انجام ماموریت است ولی حوزه و ماموریت اصلی آتش نشانی ایجاد بسترایمنی و پیشگیری در شهر است.

مدیرعامل آتش نشانی شاهین شهر افزود: در حوزه ایمنی با هدف ایجاد فرهنگ شهروندی و با تاکید شهردارشاهین شهر مبنی بربسترسازی مناسب جهت شناساندن حوزه فعالیت های سازمان آتش نشانی به شهروندان و همچنین آشنا نمودن شهروندان به مسائل ایمنی شهر برآن شدیم به مناسبت هفته ایمنی نمایشگاهی با غرفه های متعدد برپا کنیم . این نمایشگاه شامل دستاوردها و تجهیزات مدرن که برابر با استاندار روز دنیا درحوزه عملیات و در ماموریت ها مورد استفاده پرسنل قرار می گیرد و همچنین فعالیت‌های پرسنل در عملیات ها، در حوزه آموزش مجموعه اقدامات سازمان در جهت ایجاد ایمنی با آموزش های برون سازمانی انجام می دهد، در حوزه پیشگیری اقداماتی که در حفاظت و مقابله با حریق درساختمان‌های بلند، اصناف، مراکز صنعتی، فرهنگی و تفریحی انجام می دهد به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال خوب شهروندان شاهین شهر قرار گرفت.

وی همچنین افزود: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته برپا و در معرض بازدید بودعلاوه بر نمایش تجهیزات پیشرفته آتش نشانی شاهین شهر، پرسنل آتش نشانی با انجام نمایش حوزه فعالیت و ماموریت های آتش نشانی را معرفی کردند.

عبدالی برپایی نمایشگاه را به اذعان بازدید کنندگان مثبت ارزیابی کرد و گفت: با نظر سنجی که از بازدید کنندگان انجام شد همه اذعان داشتند که نمایشگاه ازکیفیت بالایی به لحاظ چیدمان، تجهیزات، ماموریت‌ها و فعالیت ها برخوردار بوده است.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.