۰۸:۳۰ - شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳

در یک دور مسابقه استعداد یابی؛

70 دانش آموز دوچرخه سوار شاهین شهری به رقابت پرداختند

یک دور مسابقه دوچرخه سواری با هدف آموزش و استعداد یابی در بین دانش آموزان مدارس فرزانه هسا شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ از آنجاییکه ورزش کردن برای حفظ سلامتی و تندرستی همه افراد بویژه کودکان بسیار ضروری و با اهمیت می باشد و دوچرخه سواری نبز یکی از بهترین ورزش ها، مفرّح ترین فعالیت ها و یک نوع سرگرمی و بازی برای کودکان محسوب می شود.

هیئت دوچرخه سواری شهرستان شاهین شهر و میمه با همکاری مدیریت مدارس فرزانه هسا و مدیر مدرسه مقطع ابتدایی فرزانه هسا، با هدف آموزش و استعداد یابی یک دور مسابقه دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان مقطع پیش دبستان تا ششم ابتدایی برگزار کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان در گفتگویی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای بین مدارس فرزانه هسا و هیئت دوچرخه سواری شاهین شهر یک دور مسابقه آموزشی و استعداد یابی دوچرخه سواری با حضور 70 دانش آموز در منازل مسکونی هسا برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقه 10 نفر از دانش آموزان چهارم، پنجم و ششم انتخاب شدند که در دوره های آموزشی شرکت و در رده پایه هیئت دوچرخه سواری شهرستان عضو خواهند شد.

ابوالقاسم کریمیان از برگزاری یک دور مسابقه ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول خبر داد و افزود: مدیریت مدارس فرزانه هسا قول همکاری برای برگزاری این مسابقه را داده اند.

لازم به ذکر است که در پایان مسابقه به نفرات برتر هر گروه جوایز نفیسی از سوی مدیریت مدارس هسا اهدا و به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور درمسابقه اهدا گردید.

dochrkeh 1 dochrkeh 2 dochrkeh 3 dochrkeh 4 dochrkeh 5

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.