۱۵:۰۰ - شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

امروز ایران در جایگاه ممتازی از عرصه بین‌المللی قرار دارد

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: امروز ایران اسلامی در جایگاه ممتازی از عرصه بین‌المللی قرار دارد.پ

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” به نقل از فرمانداری شاهین‌شهر جلسه شورای اداری شهرستان با حضور رسول یاحی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان، علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه شاهین‌شهر، گز و برخوار، مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکلات مردم افزود: دولت از آغاز فعالیت خود با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی حرکت‌های بسیار ارزنده‌ای برای رفع مشکلات مردم از قبیل اشتغال و مهار تورم کرده است.

علیرضا بصیری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: دستگاه دیپلماسی ما به نحوی عمل کرده است که نه تنها از اعتماد مردم و مقام معظم رهبری کاسته نشده، بلکه روز به روز بر اعتماد ایشان و مردم افزوده شده و بر افکار عمومی دنیا تاثیر مثبتی گذاشته است.

وی در ادامه افزود: زمانی آمریکا از وجود گزینه‌های مختلف بر روی میز و زبان تهدید با ملت ایران صحبت می‌کرد اما اکنون با عملکرد فرزندان شجاع این مملکت به پای میز مذاکره نشسته و این یک پیروزی برای ملت و دولت است.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ادامه گفت: چه مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و چه نرسد پیروز این مذاکرات دولت و ملت ایران است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در جایگاه ممتازی از عرصه بین‌المللی قرار دارد و فرزندان این ملت در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند گام برداشته و سبب عزت و افتخار برای میهن اسلامیمان شده‌اند و به بی‌اعتمادی دنیا به ایران پایان داده‌اند.

بصیری تاکید کرد: این مذاکرات به مردم دنیا اعلام کرد منطق ایران گفت‌وگو بر پایه عزت و حکمت بوده و فتوای رهبر فرزانه ما در حرام اعلام کردن ساخت و تولید سلاح‌های اتمی راه را بر هر گونه بهانه‌جویی بسته است.

وی اضافه کرد: امیدوارم با حمایتی که مقام معظم رهبری و مردم از دولت دکتر روحانی دارند مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود و به لطف خدا و دعای خیر حضرت ولی‌عصر (عج) ملت ایران به قلل افتخاری که شایستگی آن را دارد، برسد.

فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از زحمات آقای اعتمادی در زمان تصدی مسئولیت بخشدار مرکزی شهرستان، به مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است و ما مسئولان باید ضمن آشنایی با وظایف خود به نحوی عمل کنیم که فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال، امام و شهداء مدیون نباشیم.

وی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان خواست اقدامات و عملکرد خود را در تحقق شعار سال و همچنین اقتصاد مقاومتی به صورت مستند به فرمانداری ارائه کنند.

همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با ستاد تسهیلات سفر شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان به آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم محمود کیانی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان معرفی و همچنین از تلاش‌ها و زحمات آقای اعتمادی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.