۱۸:۰۰ - سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

معاون ‌نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

تلاش غرب برای نمایش «اسلام عربی» به جای «اسلام واقعی»

معاون ‌نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای پروژه اقلیت‌هراسی برای ایجاد اکثریت‌هراسی غرب گفت: اعراب نسبت به کل جهان اسلام در اقلیت هستند ولی هالیوود در هنگام نشان‌دادن اسلام فقط اعراب را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” سعید حسن‌خانی صبح امروز در جمع گروه‌های عقیدتی نیروهای مسلح استان اصفهان، درباره موضوع آینده‌پژوهی اظهار داشت:‌ از 6 هزار و 500 اتاق فکری موجود در دنیا، همگی در حوزه آینده پژوهی فعالیت دارند و فاکتور‌هایی در زمینه تحولات سیاسی وجود دارد که نخست از بین رفتن امپراطوری آمریکا است و نظریه پردازان در این زمینه بسیار صحبت کرده‌اند.

معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در کتاب صد سال آینده گفته شده که آمریکا به هیچ وجه به دنبال از بین بردن داعش و القاعده نیست و در این عصر با مبحثی به نام خلافت روبه‌رو هستیم که بدین ترتیب امپراطوری اسلامی ظهور پیدا نکند.

وی با اشاره به تحولات سال 2014 افزود: در حوزه جهان اسلام در آفریقای مرکزی گروهی از مسیحیان افراطی در حال نسل کشی مسلمانان هستند و در میانمار 85 هزار مسلمان را به قتل رساندند و چند روز قبل چند مسلمان را در آمریکا کشتند و سئوال اینجا است که واکنش غرب در این زمینه چه بود.

حسن‌خانی افزود: 70 سال پیش آمریکا و غرب، کمونیست را یک تهدید مشترک مطرح کردند و اکنون با از بین رفتن کمونیست، اسلام را جایگزین آن کرده‌اند. در حال حاضر آمریکا با مستندسازی به دنبال فریب افکار عمومی است و 2 نظریه متفاوت درباره حادثه 11 سپتامبر وجود دارد. یک عده 11 سپتامبر و ترور جان‌اف‌کندی را خودزنی سیاسی آمریکا می‌دانند و عده دیگری القاعده را مسئول این کار می‌دانند.

معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه تمدن غرب روبه زوال و افول است، خاطرنشان کرد: براساس نظر هانتینگتن، 7 حوزه تمدنی در دنیا وجود دارد که 3 حوزه ارتدوکس، کنفوسیوس و اسلام با چالش مواجه است. این نظریه‌پرداز در دنیا بیان کرده که درباره جهان اسلام باید از مرزهای جهان اسلام عبور کرد و باید جهان اسلام را اشغال کرد.

حسن‌خانی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: مجریان اسلام‌هراسی‌، مسیحیان افراطی، یهودیان و جریان رسانه‌ای را در اختیار دارند که در همین راستا شاهد بودیم صحنه سوزانده شدن قرآن از 6 شبکه تلویزیونی آمریکا نشان داده شد و از همین حیث به گفته این نظریه پرداز «سینما» ساحل تجارت یهود است.

حسن‌خانی با اشاره به پروژه اقلیت‌هراسی برای ایجاد اکثریت هراسی، افزود: اعراب نسبت به کل جهان اسلام در اقلیت هستند ولی هالیوود در هنگام نشان دادن اسلام فقط اعراب را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.