۱۵:۰۰ - جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

شهادت سردار سلیمانی آمریکا را ذلیل خواهد کرد

امام جمعه شاهین شهر گفت: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست نظامیان تروریست در عراق، دولت متجاوز و ظالم آمریکا در غرب آسیا ذلیل خواهد کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر اظهار کرد: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست نظامیان تروریست در عراق، دولت متجاوز و ظالم آمریکا در غرب آسیا ذلیل خواهد کرد.

امام جمعه شاهین شهر افزود: دشمنان بدانند در مکتب اسلام سرداران بزرگی همچون سلیمانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش یافته است که راه سراسر جهادی این سردار شهید اسلام را قوی تر ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد که این شهید سرافراز جبهه مقاومت سمبل مجاهدت در راه پروردگار متعال بود که همواره آرزوی شهادت در این راه مقدس داشت و در آخر هم مخلصانه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر به فرازی از نهج البلاغه و کلام گهربار حضرت علی علیه السلام درباره شهادت مالک اشتر اشاره و خاطرنشان کرد: این سردار بزرگ دوران دفاع مقدس تمام صفاتی را که حضرت مالک اشتر همچون خلوص نیت، حامی ولایت زمان بودن، زاهد و پرهیزگار و مثل کوه استوار در برابر جبهه صهیونیسم و نظامیان تروریست آمریکا به عنوان سمبل تروریسم بین الملل بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی، با بسیج کردن مردم در عراق و سوریه، منطقه غرب آسیا را مدیریت و کابوس بزرگ آمریکا و ایادی مزدورش کرده بود. اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با تلاش سربازان مدافع حرم و نیروهای قدس سپاه پاسداران مانع سقوط بغداد و اربیل عراق در هجوم داعش به این کشور شد.

وی در ادامه به برگزاری رزمایش مرکب دریایی ایران با دو قدرت نظامی بزرگ دنیا، روسیه و چین این چنین اشاره کرد که این رزمایش سه قدرت بزرگ دریایی دنیا شکست فشار حداکثری آمریکا نشان داد و این دولت تروریست را بیش از پیش منزوی کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی هوشیار مردم را با توجه به نزدیک. بودن انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه امسال درباره لجن پراکنی های دشمنان در فضای مجازی با هدف تأثیرگذاری بر این انتخابات سرنوشت ساز توصیه کرد.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا س بیان کرد که این بانوی شهید اسلام همواره در دفاع از ولایت امام علی علیه السلام تلاش بسیار کرد و سرانجام هم دراین راه به شهادت رسید، به همین مناسبت از شب دوشنبه هفته آینده به مدت 5شب مراسم سوگواری و هم چنین گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی باحضور خطیبان کشوری و امت عزادار برگزار خواهدشد.

وی سالروز عملیات کربلایی 5، قیام مردم قم علیه رژیم پهلوی و فرمان کشف حجاب را یادآور و تاکید کرد: جریان کشف حجاب تا اهانت به حضرت امام (ره) ، جریان پیوسته استکبار و ایادی آن ها در دوران تاریخ معاصر کشورمان بوده است.

خطیب نمازجمعه شاهین شهر به سالگرد صدور پیام تارخی بنیان گذارجمهوری اسلامی به گورباچوف رهبر شوروی سابق اشاره ای کرد که مکاتب بشری و دنیوی غرب و شرق هرگز هدایت گر بشر نخواهند بود و فقط اسلام است که مقام خلیفه الهی برای انسان ها قایل است.

امام جمعه شاهین شهر در خطبه نخست نماز خانواده را به توجه بیش از پیش به ازدواج های آسان توصیه کرد که در کاهش معضلات اجتماعی به ویژه جلوگیری از انحراف اخلاقی جوان نقش بسزایی ایفا می کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.