شاهین پرس

تلاش غرب برای نمایش «اسلام عربی» به جای «اسلام واقعی»

کدخبر: 27072
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ در ساعت ۶:۰۰ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” سعید حسن‌خانی صبح امروز در جمع گروه‌های عقیدتی نیروهای مسلح استان اصفهان، درباره موضوع آینده‌پژوهی اظهار داشت:‌ از 6 هزار و 500 اتاق فکری موجود در دنیا، همگی در حوزه آینده پژوهی فعالیت دارند و فاکتور‌هایی در زمینه تحولات سیاسی وجود دارد که نخست از بین رفتن امپراطوری آمریکا است و نظریه پردازان در این زمینه بسیار صحبت کرده‌اند.

معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در کتاب صد سال آینده گفته شده که آمریکا به هیچ وجه به دنبال از بین بردن داعش و القاعده نیست و در این عصر با مبحثی به نام خلافت روبه‌رو هستیم که بدین ترتیب امپراطوری اسلامی ظهور پیدا نکند.

وی با اشاره به تحولات سال 2014 افزود: در حوزه جهان اسلام در آفریقای مرکزی گروهی از مسیحیان افراطی در حال نسل کشی مسلمانان هستند و در میانمار 85 هزار مسلمان را به قتل رساندند و چند روز قبل چند مسلمان را در آمریکا کشتند و سئوال اینجا است که واکنش غرب در این زمینه چه بود.

حسن‌خانی افزود: 70 سال پیش آمریکا و غرب، کمونیست را یک تهدید مشترک مطرح کردند و اکنون با از بین رفتن کمونیست، اسلام را جایگزین آن کرده‌اند. در حال حاضر آمریکا با مستندسازی به دنبال فریب افکار عمومی است و 2 نظریه متفاوت درباره حادثه 11 سپتامبر وجود دارد. یک عده 11 سپتامبر و ترور جان‌اف‌کندی را خودزنی سیاسی آمریکا می‌دانند و عده دیگری القاعده را مسئول این کار می‌دانند.

معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه تمدن غرب روبه زوال و افول است، خاطرنشان کرد: براساس نظر هانتینگتن، 7 حوزه تمدنی در دنیا وجود دارد که 3 حوزه ارتدوکس، کنفوسیوس و اسلام با چالش مواجه است. این نظریه‌پرداز در دنیا بیان کرده که درباره جهان اسلام باید از مرزهای جهان اسلام عبور کرد و باید جهان اسلام را اشغال کرد.

حسن‌خانی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: مجریان اسلام‌هراسی‌، مسیحیان افراطی، یهودیان و جریان رسانه‌ای را در اختیار دارند که در همین راستا شاهد بودیم صحنه سوزانده شدن قرآن از 6 شبکه تلویزیونی آمریکا نشان داده شد و از همین حیث به گفته این نظریه پرداز «سینما» ساحل تجارت یهود است.

حسن‌خانی با اشاره به پروژه اقلیت‌هراسی برای ایجاد اکثریت هراسی، افزود: اعراب نسبت به کل جهان اسلام در اقلیت هستند ولی هالیوود در هنگام نشان دادن اسلام فقط اعراب را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم