۲۰:۵۱ - جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

برگزاری موفق کنکور کارشناسی ارشد؛

افتخاری آفرینی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر

4300 داوطلب کارشناسی ارشد در 117 کد رشته در دانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهر به رقابت علمی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناکنکور کارشناسی ارشد طی سه روز در مرکز پیام نور شاهین شهر برگزار شد.

این آزمونها در شش نوبت صبح و بعدازظهر برگزار و طی آن 4 هزار و سیصد نفر از داوطلبان دختر و پسر درحوزه های امتحانی حضور یافته و در 117 عنوان رشته در عرصه علمی کنکور کارشناسی ارشد شرکت نموده و به رقابت پرداختند که با این اقدام گامی دیگر در جهت توسعه و ارتقا سطح علمی جوانان و آینده سازان میهن اسلا می برداشته شد.

در این آزمونها به منظور تامین امنیت، نظم و سلامت داوطلبان و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه دیگر ارگانهایی مانند اداره آتش نشانی، سازمان سنجش، نیروی انتظامی و اورژانش همکاری داشتند که هرکدام در زمینه فنی و تخصصی خود به فعالیت و ایفای نقش پرداختند.

دکترعبدالعلی منصف معاون علمی فرهنگی دانشگاه پیام نوراستان اصفهان ضمن بازدید از نحوه برگزاری این آزمونها، چگونگی تلاش، برنامه ریزی و فعالیتهای عوامل برگزارکننده با ابراز خرسندی از عملکرد مرکز تلاش آنان را مورد تقدیر قرار داد.

وی سپس درخصوص اهمیت، حساسیت و ویژگی برگزاری این آزمون با رئیس مرکز، مسئولان و عوامل اجرایی برگزاری کنکور، گفتگو کرد.

دکترسیدرامین غفاری رئیس مرکز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تقدیر از کلیه دست اندرکاران و دستگاههایی که در برگزاری این آزمونها همکاری داشتند اظهار کرد: پیشرفت و اعتلای علمی کشور مرهون تلاش اقشار دانشگاهی بویژه جوانان و دانشجویان میهن اسلامی است که انگیزه والای آنان پشتوانه اقتدار ملی درعرصه های علمی و تولید علم خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما بسیار خرسندیم که میدان رقابت علمی را با برگزاری کنکور در حرکت جوانان بسوی افق تابناک آینده فراهم نموده و در این راستا تلاشی ارزشمند محقق می شود.

دکترغفاری افزود: امیدواریم جوانان ما همچنان با عزم جدی و ایمان راسخ  در جهت نیل به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و تلاش و کوشش جهادگونه و با حضور اثربخش خود در صحنه های علمی جهانی و منطقه ای افتخارآفرینی روزافزون داشته باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.