۱۷:۱۰ - شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳

بیانیه دانشگاه پیام نور شاهین شهر به مناسبت حماسه 9 دی

دانشگاه پیام نور شاهین شهر به مناسبت سالگرد حماسه بزرگ ۹دی بیانیه ای منتشر و اعلام کرد این دانشگاه در کنار دیگر اقشار فهیم و فرهیخته کشور همچون همیشه تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه، مدافع اسلام، انقلاب، خون شهدا و آرمان های آنان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادانشگاه پیام نور  شاهین شهر به مناسبت سالگرد حماسه بزرگ ۹دی با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد این دانشگاه در کنار دیگر اقشار فهیم و فرهیخته کشور همچون همیشه تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه، مدافع اسلام، انقلاب، خون شهدا و آرمان های آنان خواهد بود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

                      بسمه تعالی

دشمنان ماباید این پیام رابگیرند ،آن کسانیکه خیال می کنند می توانند میان نظام و میان مردم جدایی بیاندازند، ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود مردم است. مال مردم است. مقام معظم رهبری

 

حماسه بزرگ 9دیماه 1388 ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار ایران در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی است، حرکتی مومنانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک و فتنه آفرینانی بود که توسط دولتهای استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت و ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود با آرمانهایی برگرفته از اسلام ناب و با ایستادگی براصول و ارزشهای انقلابی صحنه شکست و رسوایی را برای دشمنان قسم خورده  ایران اسلامی رقم زد.

9دی، بدنبال تحرکات فتنه آفرینان و حامیان داخلی و خارجی آنان با اجرای توطئه های پیچیده واقدامات ساختارشکنانه وحرمت شکنی ارزشهای مقدس ملت در روز عاشورا موجب خروش امتی شد که با بصیرت کامل، ولایت مداری و بیداری درتداوم مسیر انقلاب اسلامی درعرصه رویارویی با دشمنان قسم خورده، حضوری مجاهدت آمیز داشت و حماسه ای تاریخی آفرید و این حرکت برگ زرینی شد در صحیفه پر نور انقلاب اسلامی و پیمان ناگسستنی ملت با ولایت فقیه و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران.

بی شک رهنمودهای مقام معظم رهبری درمدیریت، روشنگری و شناخت صحیح از استراتژی دشمن بهمراه حضور با بصیرت امت ولایتمدار از عوامل اصلی شکست و رسوایی فتنه بود که در نهم دیماه 88 نشان دادند مردم و حکومت در این سرزمین در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکزشاهین شهر ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و با تقدیر و تشکر از حماسه سازان عرصه  بصیرت، بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان و توطئه گران داخلی و خارجی انقلاب و میهن اسلامی اعلام میداریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.