شاهین پرس

افتخاری آفرینی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر

کدخبر: 26251
۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در ساعت ۸:۵۱ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناکنکور کارشناسی ارشد طی سه روز در مرکز پیام نور شاهین شهر برگزار شد.

این آزمونها در شش نوبت صبح و بعدازظهر برگزار و طی آن 4 هزار و سیصد نفر از داوطلبان دختر و پسر درحوزه های امتحانی حضور یافته و در 117 عنوان رشته در عرصه علمی کنکور کارشناسی ارشد شرکت نموده و به رقابت پرداختند که با این اقدام گامی دیگر در جهت توسعه و ارتقا سطح علمی جوانان و آینده سازان میهن اسلا می برداشته شد.

در این آزمونها به منظور تامین امنیت، نظم و سلامت داوطلبان و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه دیگر ارگانهایی مانند اداره آتش نشانی، سازمان سنجش، نیروی انتظامی و اورژانش همکاری داشتند که هرکدام در زمینه فنی و تخصصی خود به فعالیت و ایفای نقش پرداختند.

دکترعبدالعلی منصف معاون علمی فرهنگی دانشگاه پیام نوراستان اصفهان ضمن بازدید از نحوه برگزاری این آزمونها، چگونگی تلاش، برنامه ریزی و فعالیتهای عوامل برگزارکننده با ابراز خرسندی از عملکرد مرکز تلاش آنان را مورد تقدیر قرار داد.

وی سپس درخصوص اهمیت، حساسیت و ویژگی برگزاری این آزمون با رئیس مرکز، مسئولان و عوامل اجرایی برگزاری کنکور، گفتگو کرد.

دکترسیدرامین غفاری رئیس مرکز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تقدیر از کلیه دست اندرکاران و دستگاههایی که در برگزاری این آزمونها همکاری داشتند اظهار کرد: پیشرفت و اعتلای علمی کشور مرهون تلاش اقشار دانشگاهی بویژه جوانان و دانشجویان میهن اسلامی است که انگیزه والای آنان پشتوانه اقتدار ملی درعرصه های علمی و تولید علم خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما بسیار خرسندیم که میدان رقابت علمی را با برگزاری کنکور در حرکت جوانان بسوی افق تابناک آینده فراهم نموده و در این راستا تلاشی ارزشمند محقق می شود.

دکترغفاری افزود: امیدواریم جوانان ما همچنان با عزم جدی و ایمان راسخ  در جهت نیل به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و تلاش و کوشش جهادگونه و با حضور اثربخش خود در صحنه های علمی جهانی و منطقه ای افتخارآفرینی روزافزون داشته باشند.