۱۵:۱۰ - پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲

به یاد آخرین نماز حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

نماز ظهر روز عاشورا در شاهین شهر اقامه شد

عزاداران حسینی در شاهین شهر اقامه این نماز را به منزله عمل به اهداف و آرمانهای حضرت امام حسین (ع) در ارتباط با آموزه های اسلام و قرآن و درس گرفتن از آن حضرت می دانند .

عزاداران حسینی در شاهین شهر اقامه نماز ظهر عاشورا را به منزله عمل به اهداف و آرمانهای حضرت امام حسین (ع) در ارتباط با آموزه های اسلام و قرآن و درس گرفتن از آن حضرت می دانند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا، همزمان با ظهر عاشورای حسینی عزاداران و سوگواران امام سوم شیعیان به یاد آخرین نماز حضرت اباعبدالله الحسین (ع  با حضور در صفوف فشرده و منظم،  ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امام حجت الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر به راز و نیازی خالصانه با خداوند و سرور و سالار دشت کربلا پرداختند.

برگزاری پر شور و با شکوه نماز ظهر عاشورا بیانگر تداوم ارزشهای نهضت عاشورای حسینی در جامعه است زیرا امام حسین (ع) در راه برپایی فریضه نماز و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، عزاداران حسینی در شاهین شهر اقامه این نماز را به منزله عمل به اهداف و آرمانهای حضرت امام حسین (ع) در ارتباط با آموزه های اسلام و قرآن و درس گرفتن از آن حضرت می دانند.

یادآور می گردد نماز با شکوه ظهر عاشورا در کلیه مساجد، حسینیه ها، مصلی نماز جمعه  و محل تجمع هیئات مذهبی و دستجات عزادار همزمان اقامه شد.

 

40

45

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.