۱۵:۲۶ - سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳

نماز ظهر عاشورا در شاهین شهر اقامه شد

عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با عاشوراي حسيني با اقتدا به سرور و سالار شهیدان نماز ظهر عاشورا را با شكوه فراوان اقامه کردند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ برگزاری نماز با شکوه ظهر عاشورا بیانگر تداوم ارزشهای نهضت عاشورای حسینی در جامعه است همانگونه که حضرت امام حسین (ع) در راه برپایی فریضه نماز و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید .

برهمین اساس عزاداران و سوگواران امام سوم شیعیان در شاهین شهر همزمان با ظهر عاشورای حسینی به یاد آخرین نماز حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در صفوف فشرده و منظم به راز و نیازی خالصانه با معبود بی همتا پرداختند.

همزمان با اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام و المسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر، در سه راه عطار محل برگزاری مراسم روز عاشورا در کلیه مساجد، حسینه ها، تکایا و مصلی شاهین شهر نیز اقامه شد.

شایان ذکر است نماز ظهر عاشورا در کلیه مساجد، حسینه ها و تکایای شهرها و روستاهاي شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور پر شکوه عزاداران حضرت سیدالشهداء (ع) اقامه گردید.

 

namaze ashora 1 namaze ashora 2 namaze ashora 3 namaze ashora 4 namaze ashora 5 namaze ashora 6 namaze ashora 7 namaze ashora 8 namaze ashora 9

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.