شاهین پرس

نماز ظهر روز عاشورا در شاهین شهر اقامه شد

کدخبر: 2380
۲۳ آبان ۱۳۹۲ در ساعت ۳:۱۰ بعد از ظهر

عزاداران حسینی در شاهین شهر اقامه نماز ظهر عاشورا را به منزله عمل به اهداف و آرمانهای حضرت امام حسین (ع) در ارتباط با آموزه های اسلام و قرآن و درس گرفتن از آن حضرت می دانند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا، همزمان با ظهر عاشورای حسینی عزاداران و سوگواران امام سوم شیعیان به یاد آخرین نماز حضرت اباعبدالله الحسین (ع  با حضور در صفوف فشرده و منظم،  ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امام حجت الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر به راز و نیازی خالصانه با خداوند و سرور و سالار دشت کربلا پرداختند.

برگزاری پر شور و با شکوه نماز ظهر عاشورا بیانگر تداوم ارزشهای نهضت عاشورای حسینی در جامعه است زیرا امام حسین (ع) در راه برپایی فریضه نماز و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، عزاداران حسینی در شاهین شهر اقامه این نماز را به منزله عمل به اهداف و آرمانهای حضرت امام حسین (ع) در ارتباط با آموزه های اسلام و قرآن و درس گرفتن از آن حضرت می دانند.

یادآور می گردد نماز با شکوه ظهر عاشورا در کلیه مساجد، حسینیه ها، مصلی نماز جمعه  و محل تجمع هیئات مذهبی و دستجات عزادار همزمان اقامه شد.

 

40

45