۲۱:۲۹ - سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی استان تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول در شاهین شهر برگزار شد

چهارمین دوره مسابقات تنیس روز میز بانوان جانباز و معلول قهرمانی استان در ورزشگاه پوریای ولی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ با مشارکت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر و هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین شهرستان چهارمین دوره مسابقات تنیس روز میز بانوان جانباز و معلول “قهرمانی استان” در ورزشگاه پوریای ولی شاهین شهر برگزار شد.

رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین شهرستان در جریان برگزاری این مسابقات گفت:  در این دوره از مسابقات ۴۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از پنج شهرستان، اصفهان، شاهین شهر، شهرضا و کاشان در قالب نه تیم به مصاف هم رفتند.

آمنه احمدی افزود: پس از انجام ۲۴ بازی که در مجموع بصورت تیمی برگزار شد، تیم اصفهان مقام اول، تیم شاهین شهر مقام دوم و تیم کاشان مقام سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین شهرستان برگزاری این مسابقات را انگیزه ای برای تشویق و ترغیب بانوان معلول برای حضور بیشتر در جامعه مفید دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان و سازمان رفاهی تفریحی برگزاری این مسابقات تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است: مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول قهرمانی استان با حضور پور مهدی مدیر اداره تربیت بدنی شهرستان، طهماسبی معاونت مالی اداری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، جعفری مسئول ورزشگاه پوریای ولی و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بعدازظهر امروز برگزار و از تیم های برتر شرکت کننده با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

همچنین بخوانید:

One Response to “چهارمین دوره مسابقات قهرمانی استان تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول در شاهین شهر برگزار شد”

  1. محمدی گفت:

    از خبرگذاری شما متشکرم
    جعفری مسئول ورزشگاه پورایی ولی است و طحماسبی معاونت مالی ادای سازمان تفریحی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.