۱۸:۳۳ - شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲

در صحن علنی مجلس

نطق میان دستور آقای حاجی +صوت

از دولت محترم انتظاراست در خصوص رفع تبعیض های ناروایی که الان از جهت حقوق و دستمزد و همچنین عضویت نیروهای خدماتی و شرکتی و موقت در دستگاه های اجرایی به آن ها روا داشته می شود و همچنین در موسسات عمومی و غیره و در جهت رفع نابرابری ها قدم بردارد که موجبات ذهنیت نامطلوبی را در ذهن این گونه افراد به وجود آورده است .

268501

 از دولت محترم انتظاراست در خصوص رفع تبعیض های ناروایی که الان از جهت حقوق و دستمزد و همچنین عضویت نیروهای خدماتی و شرکتی و موقت در دستگاه های اجرایی به آن ها روا داشته می شود و همچنین در موسسات عمومی و غیره و در جهت رفع نابرابری ها قدم بردارد که موجبات ذهنیت نامطلوبی را در ذهن این گونه افراد به وجود آورده است .

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از حماسه سازان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود از دولت خواست به نیاز های شهر ها و روستاها ی محروم ما عنایت ویژه داشته باشد .

متن کامل نطق آقای حاجی در صحن علنی مجلس 

با درود به روح ملکوتی امام شهیدان و با درود  به روح شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با آرزوی طول عمر و سلامتی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای و تشکر از امت اسلامی ایران به جهت حماسه آفرینی سالروز پیروزی انقلاب دوم ، ۱۳ آبان به ویژه حضور پر شکوه مردم شهر ها و روستاهای دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار.

 از دولت محترم انتظار است حالا که مجلس شورای اسلامی با اکثریت پیشنهادات اصلاحی دولت در بودجه سال ۹۲ موافقت کرد اولاً در جهت تحقق آن فعالتر برخورد کند دوماً به نیاز های شهر ها و روستاها ی محروم ما عنایت ویژه داشته باشد .

لذا در این راستا :

۱- وزیر محترم نیرو نسبت به اتمام پروژه های طراحی شده و نیمه کاره فاضلاب در نقاط جمعیتی گز ، گرگاب ، دستگرد ، خورزوق،سین ، دولت آباد ، محسن آباد ، شاپور آباد ، حبیب آباد ، کمشچه ،  علی آباد ، میمه ، وزوان ، زیاد آباد ، اذان ، ونداده و خسرو آباد که بسیاری از مردم ۱۵ سال است پول گرفته شده اقدام عاجل به عمل آورد .

۲- وزیر محترم نیرو ، نسبت به تأمین آب شرب شهر گز و روستاهای مورچه خورت و دهلر توجه ویژه نماید .

۳- وزیر محترم نیرو ، نسبت به تأمین آب سهم اشتراک کشاورزان اقدام کند .

۴- وزیر محترم نیرو! گران شدن اشتراک برق فشار زیادی بر مردم خصوصاً جوانان وارد کرده ، نسبت به کاهش آن اقدام کنید .

۵- از دولت محترم انتظار است قانون جامع ایثار گران را اجرایی کند .

۶- وزیر محترم کشور نسبت به نوسازی ناوگان فرسوده جهت رفاه مردم اقدام کند .

۷ – وزیر محترم کشور برای جلوگیری مهاجرت شتابنده از بخش میمه اقدام عاجل و فوری بنماید .

۸- از وزیر محترم راه و شهر سازی خواستارم با رفع موانع و مشکلات بر سر راه هشت هزار واحد مسکونی مهر حوزه انتخابیه اینجانب که ۹۰% پیشرفت داشته است اقدام فوری نماید و در خصوص وام خود مالکی نیز رفع مانع کند .

۹- از وزیر محترم راه و شهر سازی می خواهم پروژه آثار باستانی شده ی کنار گذر شرق و جاده ی دسترسی به دولت آباد و دستگرد و فعال سازی قطار سریع السیر تهران به اصفهان و اصلاح محل ایستگاه آن را اقدام نماید .

۱۰- از وزرای بهداشت و درمان ، جهاد کشاورزی و رئیس محترم سازمان محیط زیست خواستارم با اعزام هیأت های کارشناسی میزان و تأثیر آلاینده های رها شده توسط نیروگاه برق ، پالایشگاه  ها و دیگر واحد های  آلاینده بر جسم و جان شهروندان و عدم محصول دهی زمین های زراعی و باغات را تعیین و اقدامات لازم را جهت پیشگیری از روند آلایندگی و جبران خسارات وارده انجام دهند .

۱۱- از وزیر محترم جهاد کشاورزی در خصوص استمهال وام کشاورزان که بنا نبوده دولت آب لازم را برای آن ها تأمین کند و این ها بر اساس آن آب تعهد شده رفته و وام گرفته اند و طرح های آبیاری مکانیزه انجام داده اند و الان اقساط وام آن ها عقب افتاده ، اقدام کند .

۱۲- از وزیر محترم اقتصاد و رئیس محترم بانک مرکزی می خواهم که تدبیر کنند که شهروندان در روستا ها و محلات پیرامونی شهرها و همچنین شهر های کوچک هم از خدمات بانکی و از جمله (و خصوصاً) نصب خودپرداز بهره مند شوند .

۱۳-  از وزارت ورزش و جوانان خواهانم در خصوص تکمیل پروژه های نیمه کاره در شهر ها و روستاها اقدام نماید .

۱۴- از دولت محترم انتظاراست در خصوص رفع تبعیض های ناروایی که الان از جهت حقوق و دستمزد و همچنین عضویت نیروهای خدماتی و شرکتی و موقت در دستگاه های اجرایی به آن ها روا داشته می شود و همچنین در موسسات عمومی و غیره و در جهت رفع نابرابری ها قدم بردارد که موجبات ذهنیت نامطلوبی را در ذهن این گونه افراد به وجود آورده است .

۱۵- از رئیس محترم سازمان تأمین اجتماعی تقاضا دارم که در خصوص راه اندازی درمانگاه برخوار ، شروع ساخت درمانگاه گز و توسعه درمانگاه شاهین شهر و رفع اشکالات میمه اقدامات  مؤثر و مستمری را داشته باشد .

۱۶-  از فرماندهی محترم انتظامی جمهوری اسلامی انتظار داریم که در خصوص ارتقاء امنیت مردم شهر ها و خصوصاً روستاها از جهت سرقت هایی که خصوصاً انجام می شود از اموالشان، از دامشان و از سیم برق ودیگر تجهیزات برق که مردم را دچار مشکل می کند اقدامات مؤثری را انجام دهد .

۱۷ – از وزیر محترم بهداشت و درمان تقاضا دارم در خصوص راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای بلوار معلم در شهر خورزوق و همچنین پایگاه اورژانس جاده ای در منطقه شهر لای بید و روستا های موته ، حسن رباط و لوشاب اقدام بکند و همچنین به وضعیت بیمارستان  گلدیس و همچنین بیمارستان حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله )  بخش میمه که باعث از دست دادن جان افراد و خصوصاً جوان های حادثه دیده میشود اقدام ویژه ای را به عمل آورند .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جهت دانلود صوت لطفا کلیک کنید

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.