۱۵:۱۵ - جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲

امروز و همزمان با 2300 نقطه ایران و جهان

همایش شیرخوارگان حسینی در شاهین شهر برگزار شد

یازدهمین آئین «شیرخوارگان حسینی(ع)»با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و مادران عزادار به همراه نوزادان خود در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

SAM_0674

یازدهمین آئین «شیرخوارگان حسینی(ع)»با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و مادران عزادار به همراه نوزادان خود در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، یازدهمین آئین «شیرخوارگان حسینی(ع)» از ساعت 8 صبح  با قرائت نذرنامه حضرت مهدی(عج) و با حضورحاجی نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از خدام بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) که پرچم حرم مقدس حضرت ثامن الحجج (ع)را به همراه داشت در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

 این همایش که به یاد مظلومیت کوچک ترین شهید کربلا، حضرت علی‌اصغر(ع) طفل شیرخواره سید و سالار شهیدان برگزار شده بود، مادران، نوزدان شیرخواره خود را به لباس سقایی ملبس و در این مراسم پر‌فیض شرکت کرده و با خواندن  نذرنامه حضرت مهدی نوزادان خود را نذر یاری حضرت ولیعصر(عج) کردند.

حجة الاسلام نریمانی مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر، در این مراسم با بیان اینکه همه واهمه دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت اهل بیت(ع)، از مجالس و محافل عزاداری امام حسین (ع) می باشد. افزود: از 30 سال قبل تاکنون 20% نفت عربستان توسط وهابی ها به منظور شیعه هراسی و ایران هراسی هزینه می شود.

حجة الاسلام نریمانی با اشاره به اهمیت تربیت صحیح از دیدگاه قرآن و روایات اهل بیت (ع) افزود: شما مادران ایران اسلامی امروز با شرکت درمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)  قدم بزرگی درتربیت و آینده فرزندان خود برداشته اید؛ چرا که هیچ منشوری در جهان مثل منشور اهل بیت(ع) نمی تواند آینده فرزندان شما را تأمین کند.

وی با بیان اینکه، امروز دشمن بیشترین برنامه ریزی و سرمایه گذاری را برای ضربه زدن به اسلام، به روی  نسل آینده کشورانجام داده است. و  تربیت صحیح  فرزندان نوعی  سرمایه گزاری  و آینده نگری برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در این مراسم  مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند و مادران ، در حالیکه نوزادان خردسال خور را برروی دست گرفته بودند عزاداری کرده و در همدردی با رباب اشک ماتم ریختند.

03242051

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.