۱۴:۱۰ - سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲

همایش هیأت های مذهبی بخش میمه

همایش هیأت های مذهبی بخش میمه، با حضورحجه الاسلام والمسلمین اسلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه. جمع کثیری از مسئولین بخش میمه در محل سالن اجتماعات بخشداری میمه برگزار گردید.

DSC02156

همایش هیأت های مذهبی بخش میمه، با حضورحجه الاسلام والمسلمین اسلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه. جمع کثیری از مسئولین بخش میمه در محل سالن اجتماعات بخشداری میمه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا،  با حضورحجه الاسلام حسن اسلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، روحانیت و ائمه جماعات شهرهای میمه، وزوان و روستای ازان، بخشدار بخش میمه، شورای هیأت های مذهبی شهرستان و کلیه روسای هیأت های مذهبی بخش میمه و جمعی از مداحان اهل البیت (ع)، همایش هیأت های مذهبی بخش میمه، در محل سالن اجتماعات بخشداری میمه برگزار گردید .

 احمدجو بخشدار میمه در این مراسم، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سالروز شهادت حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش، با اشاره به چگونگی برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری در دهه اول ماه محرم وروز های  تاسوعا و عاشورای حسینی و اقامه نماز ظهر عاشورا در شهرها و روستاهای بخش اظهار داشت، مردم دین مدار و فرهنگی بخش میمه درسالهای اخیرضمن رعایت مسائل پیرامون عزاداری در شب ها، از ایجاد مزاحمت برای شهروندان جلوگیری کرده و در همین رابطه از کلیه ادارات و ارگان ها و شهرداران و دهیاران درخواست نموده است،  بمنظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم های عزاداری و سوگواری نهایت همکاری را با عزاداران حسینی (ع) بعمل آورده و عزاداران حسینی (ع) از روحانیون معزز حاضر در شهرها و روستاها برای بهره مندی جوانان و نوجوانان از فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت برای سخنرانی در تکایا و دسته جات عزاداری استفاده بهینه بعمل آورند .

سپس حجة الاسلام اسلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تشکر از برگزار کنندگان همایش، درخصوص تحقق موضوع امر به معروف و نهی از منکر و فلسفه شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش مطالبی را بیان داشته و از کلیه هیأت های مذهبی و عزاداران بخش میمه بدلیل برگزاری مراسم های بسیار معنوی و کم نظیر و سرشار از روح معنوی ، تقدیر و تشکر و سپاسگزاری نمودند .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.