۱۵:۰۰ - جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

افول قدرت آمریکا هرروز بیشتر به چشم می‌خورد

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: افول قدرت آمریکا هرروز بیش‌تر به چشم می‌خورد و قدرت این رژیم به حدی تنزل کرده است که حاضرشده است برای متوقف کردن نفت‌کش حامل نفت کشورمان دردریاهای آزاد به ناخدای هندی این کشتی رشوه به دهد اما رسوا می‌شود.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر اظهار کرد: افول قدرت آمریکا هرروز بیش‌تر به چشم می‌خورد و قدرت این رژیم به حدی تنزل کرده است که حاضر شده است برای متوقف کردن نفت‌کش حامل نفت کشورمان در دریاهای آزاد به ناخدای هندی این کشتی رشوه به دهد اما رسوا می‌شود.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در تمامی مذاکرات خود با کشورهای آسیایی و اروپایی شکست‌خورده و دست آوردی به دست نیاورده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی ترامپ و دولت او تن به ذلت نخواهد داد و زمانی ذیل برجام حاضر به مذاکره خواهد بود که رژیم آمریکا به این مذاکرات بازگردد و تمامی تحریم‌ها را برضد ملت ایران لغو کند.

حجت‌الاسلام ملکیان با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت همواره در کنار ملت ایران خواهد بود و کشورمان را در برابر تهدیدات نظامی و اقتصادی آمریکا و هم‌پیمانان غربی، عربی و عبری این رژیم تنها نخواهد گذاشت، افزود: این لجن پراکنی های تبلیغاتی علیه نظام جمهوری اسلامی بی‌فایده است چون ملت با بصیرت ایران، از نهضت عاشورا درس گرفته و می‌داند که در برابر دشمن باید پشت سر رهبری نظام حرکت کند.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر سخنان سید حسن نصرالله رهبر جنبش حزب‌الله را در شب عاشورای حسینی مرور کرد و افزود: حضور سران جبهه مقاومت از انصار الله یمن، حماس و حزب مقتدی صدر در ایران به نشانه اقتدار این جبهه به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برضد نظام سلطه است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر، محبوبیت ملت ایران در بین ملل اسلامی و حتی برخی از ملت‌های غیر اسلامی را به خاطر مقاومت در برابر فشارهای غرب به رهبری آمریکا دانست و افزود: نشانه شکست جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی پدیدارشده است و دولت و مردم با عملی کردن اقتصادی مقاومتی و توجه به درون‌زایی اقتصاد، در حال پیروزی در این نبرد است.

حجت‌الاسلام ملکیان، با بیان اینکه مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس رژیم متجاوز صدام را مجبور کرد که دوباره قرارداد بین‌المللی الجزایر بپذیرد، به سالگرد تشکیل قوای سه‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌ فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: این فرمان به قدرت گرفتن قوای مسلح و سرنگون کردن پیشرفته‌ترین پهپاد رادار گریز ارتش آمریکا در خلیج‌فارس منجر شده است.

وی از جمله درس‌های عاشورای ملت ایران را، اهمیت دادن به فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر، صبر وشکیبایی، مقاومت در برابر فشارهای ظالمان زمان، ظلم‌ستیزی، فداکاری، شجاعت و ایثار ذکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.