۰۸:۳۲ - چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳

با نظارت شهردار انجام گرفت؛

رفع آب گرفتگی و کنترل آب های سطحی از معابر شاهین شهر

شهردار شاهین شهر در راس اکیپ های خدماتی شهرداری بر جمع آوری و هدایت آب های سطحی نظارت کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، در پی بارش باران طی شبانه روز گذشته و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری، شهردار شاهین شهر در راس اکیپ های مختلف اجرایی و پشتیبانی شهرداری در جهت رفع احتمالی آبگرفتگی های معابر و هدایت آب های سطحی در صحنه های مختلف حاضر و فرماندهی عملیات خدمات رسانی گسترده در تمام شهر را برعهده گرفت.

شهردار شاهین شهر در خصوص آمادگی نیروهای خدماتی شهرداری گفت: شهرداری شاهین شهر با تشکیل تیم های واکنش سریع شامل نیروهای خدمات شهری، فضای سبز و آتش نشانی آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در شرایط بحرانی از جمله آبگرفتگی و حوادث غیرمترقبه می باشد.
ذاکری با ابراز رضایت از افزایش نزولات آسمانی اظهار داشت : افزایش بارش ها موجب خیر و برکت و خوشحالی مردم می شود و شهرداری شاهین شهر نیز با آمادگی کامل به استقبال فصل بارش می رود.
گشت زنی و اجرای عملیات تسهیل در تردد خودروها ، مراقبت و رفع گرفتگی از کانال های دفع آب های سطحی ، هدایت آب های سرگردان و رفع آبگرفتگی احتمالی در منازل شخصی تا پاسی از شب ادامه داشت و بیش از یکصد نفر از کارکنان شهرداری به همراه ده ها دستگاه خودروی سبک و نزدیک به ده دستگاه خودروی سنگین و تجهیزات لازم در آن شرکت داشتند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.