۱۴:۳۰ - جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر| طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در شاهین‌شهر

مردم مؤمن و روزه‌دار شاهین‌شهر هم‌زمان با سراسر کشور با حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و خشم و انزجار خود از اقدامات صهیونیست‌ها را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ مسئله فلسطین پس از آنکه به خیال صهیونیست‌ها و پشتیبانانشان یک مسئله تمام‌شده به‌حساب می‌آمد و دیگر بنا نبود فلسطینی مطرح بشود، با حرکت تحولی عظیم امام خمینی رحمه‌الله و ایجاد بیداری امت اسلامی دفاع از مسئله فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شد. امروز فلسطین در کانون توجّه ملت‌های مسلمان است.

طنین صدای رهبران فلسطینی از فراز سفارت رژیم صهیونیستی در تهران در ابتدای پیروزی انقلاب، دنیا را تکان داد و به لرزه درآورد؛ همه فهمیدند که دوران جدیدی در زمینه فلسطین آغاز شده است؛ در کالبد افسرده ملّت فلسطین جانی تازه دمیده شد و امروز همه دنیا می‌بینند که ملّت فلسطین حضور خودش را باقوت و قدرت اثبات می‌کند و سخن خودش را به گوش دنیا می‌رساند. امروز روز قدس نه فقط در ایران یا در تهران، حتّی در پایتخت‌های جهان غیرمسلمان نیز، مردم از فلسطینی‌ها حمایت کرده و دفاع می‌کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.