۱۳:۰۱ - پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

لایحه بودجه 15 هزار میلیاردی شاهین‌شهر تقدیم شورای شهر شد

شهردار شاهین‌شهر پیش از ظهر امروز با حضور در صحن شورای اسلامی لایحه بودجه پبشنهادی 15 هزار میلیاردی سال 1403 را تقدیم شورای اسلامی شاهین‌شهر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ سعید ابریشمی راد پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از معاونان و مدیران خود، با حضور در صحن شورای اسلامی شاهین‌شهر بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری را تقدیم رئیس شورای اسلامی کرد.

شهردار شاهین‌شهر در این جلسه با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری، یک هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است اظهار کرد: این رقم نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اصول یک بودجه صحیح و منطقی خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی در درآمدها و هزینه‌ها با رعایت اصل صداقت، شناسایی نیازهای واقعی شهروندان، عدالت در ارائه خدمات، ارتقای جایگاه شاهین‌شهر در سطح استان و کشور از جمله اصول رعایت شده در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر است.

ابریشمی راد تصریح کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر سهم بودجه جاری ۳۱/۹۶ درصد و بودجه عمرانی ۶۸/۰۴ درصد تعیین شده است.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر نیز در این جلسه با اشاره به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر اظهار کرد: ان‌شاءالله بودجه مذکور با اولویت‌بندی‌ها و آنچه شایسته شهروندان شریف شاهین‌شهر است تصویب خواهد شد.

وی در ادامه از تلاش و کوشش‌های شهردار، کارکنان و کارگران خدوم شهرداری شاهین‌شهر برای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان ارجمند قدردانی کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.