۲۲:۴۵ - دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

با 4 کلیک محاسبه آنلاین قیمت کابینت رو انجام بده!

ما به شما یکی از بهترین سایت ها را معرفی می‌کنیم تا به راحتی با چند کلیک ساده و مشخص کردن کیفیت مواد اولیه، سبک طراحی و ابعاد کابینت‌ها، قیمت تقریبی کابینت خود را محاسبه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ محاسبه قیمت کابینت یک گام بسیار حیاتی و ضروری است که پیش از هر تصمیمی در خصوص نصب کابینت در منزل باید انجام شود. این محاسبه براساس فاکتورهایی از جمله متریال، سبک کابینت و ابعاد کابینت انجام می شود. با انجام محاسبه تقریبی قیمت کابینت، می‌توان به بهترین تصمیم برای خرید و نصب این بخش اساسی از دکوراسیون خانه دست یافت.

علاوه بر این، محاسبه قیمت کابینت به شما کمک می‌کند تا قادر به انتخاب گزینه‌های مناسب‌تری برای نصب کابینت در خانه خود باشید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. در این مقاله، ما به شما کمک خواهیم کرد که به سرعت قیمت کابینت‌های خانه‌تان را محاسبه کنید.

در ابتدا ساده ترین و سریع ترین روش را برای شما توضیح خواهیم داد.

محاسبه آنلاین قیمت کابینت؛

در این روش شما می‌توانید در موتورهای جستجو سایت‌هایی را پیدا کنید که از قابلیت محاسبه آنلاین قیمت کابینت برخوردار باشند.

اما نگران نباشید! ما به شما یکی از بهترین سایت ها را معرفی می‌کنیم تا به راحتی با چند کلیک ساده و مشخص کردن کیفیت مواد اولیه، سبک طراحی و ابعاد کابینت‌ها، قیمت تقریبی کابینت خود را محاسبه کنید.

سایت مشاهیر با در نظر گرفتن نرخ اتحادیه کابینت سازان و برخورداری از ویژگی محاسبه آنلاین قیمت کابینت می‌تواند گزینه عالی برای این تخمین بودجه برای شما باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های این صفحه در سایت مشاهیر، محاسبه آنلاین متراژ کابینت است.

محاسبه دستی قیمت کابینت؛

اگر از این شیوه قصد دارید قیمت تقریبی کابینت‌هایتان را بدست آورید باید بدانید که هر قسمت کابینت، به علت داشتن ضریب متفاوت، قیمت متفاوتی هم دارد. در ادامه به بررسی هرکدام از قسمت ها می‌پردازیم.

کابینت زمینی: ۶۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد
کابینت ویترینی: ۸۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد
کابینت هوایی: ۴۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد
کابینت ایستاده: ۱۸۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد
کابینت اپن یا جزیره: ۹۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد

همچنین، به ازای اضافه کردن هر ده سانت به ارتفاع هوایی ۱۰% به قیمت هوایی اضافه می‌شود و برای قیمت کابینت دوپله باید ۲۰% به عدد به دست آمده اضافه کرد.

اگر ساکن شاهین شهر هستید و به دنبال تیمی قوی در زمینه دکوراسیون داخلی در اصفهان هستید، می‌توانید با اعتماد به معماران و کابینت سازان حرفه‌ای گروه مشاهیر صاحب کابینت‌های زیبا و رویایی شوید. این گروه در زمینه ساخت کابینت در اصفهان امروزه جزو بهترین کابینت سازان شهر اصفهان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.