۱۰:۳۰ - یکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد:

احترام متقابل میان افراد خانواده مهمترین عامل دوام و استحکام خانواده است

حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در همایش استحکام خانواده گفت:تکریم متقابل زن و شوهر و داشتن رابطه ای صمیمی و قدردانی از یکدیگر باعث حفظ حرمت و رعایت شان والدین توسط سایر افراد خانواده می شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در همایش استحکام خانواده، ایجاد مهر و محبت در میان بنده و آفریدگار و دوستی در میان زن و شوهر و توجه به فرزندان را عوامل و پایه های استحکام خانواده عنوان کرد.

کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا، احترام متقابل در میان افراد خانواده را مهم ترین عامل استحکام و دوام خانواده دانست و گفت: در روایات و احادیث مختلف بر احترام به والدین و رعایت حرمت پدر و مادر در هر شرایطی توصیه شده است.

حجت الاسلام فرحزاد افزود : تکریم متقابل زن و شوهر و داشتن رابطه ای صمیمی و قدردانی از یکدیگر باعث حفظ حرمت و رعایت شان والدین توسط سایر افراد خانواده می شود.

این مدرس اخلاق بر دوستی و محبت میان خواهر و برادر تاکید کرد و اظهار داشت : ارتباط مناسب و نزدیک حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) یکی از دلایل گسترش و ترویج فرهنگ عاشورا بود.

همایش استحام در خانواده با حضور حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد کارشناس برنامه تلویزیونی سمت خدا، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر و حضور گسترده شهروندان شاهین شهر در تالار شیخ بهائی برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.