۱۸:۴۳ - دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳

سردار نقدی در نشست خبری تشریح کرد:

بسیج ۲۲ میلیون عضو تشکیلاتی و ۲ هزار گردان رزمی دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با ۲۲ میلیون عضو تشکیلاتی و ۲ هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناسردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشستی خبری که در آستانه آغاز هفته بسیج برگزار شد، طی سخنانی، وضعیت امروز بسیج را در اوج اقتدار و شکوفایی و در بهترین شرایط تاریخ خود عنوان کرد، گفت: بسیج با 22 میلیون عضو تشکیلاتی و 2هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.

وی افزود: بسیجیان آموزش دیده جنگ نرم، آماده خلق حماسه‌ای بزرگ در این حوزه هستند؛ حماسه‌ای به عظمت دفاع مقدس.
نقدی تصریح کرد: بسیج حضور گسترده‌ای در عرصه‌های اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی دارد.
وی همچنین شعار هفته بسیج را «بسیج مظهر عزم ملی و مدبریت جهانی» اعلام کرد و گفت: روز 5 آذر، اجتماع میلیونی بسیجیان سراسر کشور برپا خواهد شد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه از برپایی جشنواره مالک اشتر با حضور هزار اسوه بسیجی و سخنرانی سرلشکر فیروزآبادی در روز اول اذر و افتتاح هزار سالن ورزشی «9دی» و «صالحین» در روز دوم آذرماه خبر داد.
نقدی با اشاره به افتتاح شبکه ملی اطلاع رسانی بسیج با عنوان «شبکه شباب» -بدون استفاده از اینترنت- همزمان با روز 5 آذر، تصریح کرد: رزمایش گردانهای بیت المقدس نیز روز 6 آذر در استانهای منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هیچکس از حلقه وجوبی امر به معروف خارج نیست و بسیج از تمام ظرفیتها البته با شیوه های صحیح در این امر استفاده می‌کند، گفت: هیچ مدیری نباید از امر به معروف بترسد چراکه این تضعیف مدیریت نیست.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اگر قانون امر به معروف هم نبود وظیفه داشتیم به این امر بپردازیم چون امر به معروف، قانونی است که خدا در قرآن آورده است.
نقدی افزود: برخی می‌گویند امر به معروف، تضعیف مدیر است که اینطور نیست.
رییس سازمان بسیج با بیان اینکه امر به معروف فقط مختص حجاب نیست، اظهار داشت: منکر سیاسی و همکاری با دشمن بدتر از منکر حجاب و منکرهای اخلاقی است و ما منکرات اقتصادی هم داریم که باید نهی کرد.
نقدی با تاکید بر اینکه امر به معروف به نفع همه است، خاطرنشان کرد: مسایلی که به نفع همه است را سیاسی نکنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: میلیونها بسیجی در ایران اماده اعزام به سوریه و غزه هستند و به ما مراجعه می‌کنند.
رییس سازمان بسیج با بیان اینکه همه ما مدافع حقوق ملت هستیم، تاکید کرد: اگر در توافق هسته ای، دولت خدمتگزار از حق ملت کوتاه بیاید که بسیار بسیار بعید می دانیم، نه مردم و نه بسیج از انها حمایت نخواهد کرد/
نقدی افزود: مردم و بسیج حامی مذاکره کنندگان هستند چه حقوق ایران در توافق اعاده شود و چه مذاکره را کنار بگذارند.
وی اضافه کرد: امریکا باید زیاده خواهی‌ها را کنار بگذارد تا توافقی عادلانه و بدون اجحاف صورت بگیرد.
رییس سازمان بسیج با بیان اینکه «شبکه اطلاع رسانی ملی» برای کشور، حقی مسلمتر از انرژی هسته‌ای است، گفت: مدیریت ضعیف و قابل انتقادی در این عرصه صورت گرفته است.
نقدی با اشاره به اینکه شبکه اطلاع رسانی ملی بسیج در 30هزار نقطه مشترک دارد، تصریح کرد: باید دنبال دستهای پنهانی باشیم که نگذاشتند وارد این عرصه شویم.
وی درخصوص جوسازی های غربی‌ها پیرامون پرواز نمونه نهایی پهپاد RQ170 ایرانی نیز گفت: دشمنان شیطنت کنند تا ببیند پهپاد RQ ایرانی سروقت آنها می رود و شلیک می‌کند تا باورشان شود پروازش نمایشی نبود.
رییس سازمان بسیج، سفارت آمریکا در بغداد را مرکز فرماندهی داعش است و گفت: بسیجیان خیلی دوست دارند به آنجا بروند اما بسیجیان عراق پای کارند و نیاز به ما نیست.
نقدی افزود: من با برخی از آنها همسنگر بودم و می‌دانم که تجربیات جنگی خوبی دارند.
وی اضافه کرد: نقشه آمریکا «هم مرز کردن» داعش با ایران برای فشار به ما بود.
رییس سازمان بسیج بار دیگر تصریح کرد: نیازی به حضور نظامیان ایران در عراق نیست ولی اگر آموزش بخواهند، انجام می شود همانطور که تاکنون صورت گرفته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.