۲۱:۴۰ - جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳

مسابقه استعدادیابی دوچرخه سواری دانش آموزان در شاهین شهر برگزار شد

دانش آموزان دوچرخه سوار شاهین شهر صبح امروز در مسابقه استعدادیابی رکاب زدند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ 22 دانش آموز دوچرخه سوار در رده سنی نوجوانان و جوانان صبح امروز در شاهین شهر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شاهین شهر و میمه در جریان برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه به مناسبت هفته دانش آموز برنامه ریزی شده بود که بدلیل همزمانی هفته دانش آموز با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی  امروز برگزار شد.

ابوالقاسم کریمیان هدف از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری را استعدادیابی در سطح دانش آموزان برای رده های پایه تیم دوچرخه سواری و در رده سنی نوجوانان مقاطع راهنمایی و متوسطه اول عنوان کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شاهین شهر و میمه از برگزاری یک دوره مسابقات دوچرخه سواری دانش آموزان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد که نفرات انتخابی این مسابقه در تمرینات و آماده سازی شرکت خواهند کرد.

وی از نیروی انتظامی و اورژانس فوریتهای پزشکی شاهین شهر که در برگزاری این مسابقه همکاری خوبی داشتند تشکر کرد.

شایان ذکر است در مسابقه استعداد یابی دوچرخه سواری 22 نفر از دانش آموزان پسر مقاطع راهنمایی و متوسطه اول شرکت کرده بودند که از طرف هیئت دوچرخه سواری شهرستان به نفرات اول تا سوم مدال و جایزه و به نفرات چهارم تا دهم نیز هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

همچنین بخوانید:

One Response to “مسابقه استعدادیابی دوچرخه سواری دانش آموزان در شاهین شهر برگزار شد”

  1. با سلام و تشکر از پایگاه خبری شاهین نا که با پوشش خبر مسابقات دوچرخه سواری درشاهین شهر با عث ترویج وگسترش این رشته ورزشی مفرح وبا نشاط می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.