۱۵:۱۲ - شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳

حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره 65

این دولت یک مدرس ندارد که بزند توی دهن آمریکا …

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“  

دیگر بس نیست عزت فروشی؟!

552

وبلاگ افاضات عقل کل نوشت:

شاید بیدارمان کند و برگردیم به مسیر اصیل انقلاب. همان مسیری که امام(ره) می فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. همان مسیری که شهید بهشتی می فرمود به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

آن مسیری که فهمیده ها را مصمم کرد نارنجک به خود ببندند و به زیر تانک بروند اما زیر بار ذلت نروند.

آن مسیری که شهید شهریاری را مصمم کرد با جهاد علمی ،ما را به اورانیوم 20 درصد برساند تا از دشمن بی نیاز باشیم.

آن مسیری که شهید تهرانی مقدم جانش را بر سر آن فدا کرد و شرف و عزت را نه تنها برای ما بلکه برای جوانان غزه نیز به ارمغان آورد.

خیلی ها زحمت کشیدند تا خزانه عزت ملی ایران پر شود و خیلی ها از جان گذشتند تا نگذارند ذره ای از عزت ملی ما بر باد رود. خزانه ای که این روزها عده ای به بهانه تحریم دارند آن را خالی می کنند و سخاوتمندانه از آن خرج می کنند و وقتی به آنان تذکر می دهیم یا انتقاد می کنیم ،«پیام مردم»را علم می کنند و بر سرمان می کوبند. اما آیا پیام مردم عزت فروشی بود؟ مردم وقتی کلید را دیدند گمان می کردند قرار است قفل های مشکلاتشان را باز کند، هرگز فکر نمی کردند با آن درب خزانه عزت ملی را باز کنند و چوب حراج به آن بزنند.

ادامه مطلب…

*******************************

این دولت یک مدرس ندارد که بزند توی دهن آمریکا

554

وبلاگ خاکریز های خط مقدم نوشت:

این ملت اکنون از نسل همان ملت دهه 60 هستند که سیم خاردار هم وارد نمیشد و مقاومت کردند حالا 20 درصد را دادند هنوز هم دنبال مذاکره اند. دنبال منت کشی .. دنبال چشم قربان گفتن. میترسم این دولت سیم خاردار وارد نکند هیچ هر چه سیم خاردار داریم هم بدهد !!.

باور کنید حتی یک پیرزن فقیر در یک خرابه هم هنوز مثل اول انقلاب حاضر است چند تخم مرغش را بدهد اما ایران اسلامی حفظ شود. چطور مدیران یک مملکت از یک پیرزن ترسوتر و سازش پذیرتر باشند؟!

میدانم که عده ای عامدانه دارند آب به آسیاب دشمن میریزند. یادم به اشعث افتاد که در جنگ صفین شعار ما نمیتوانیم سر داد و به جای شعار مقاومت شعار سازش سر داد. و بعد معاویه قرآن بر نیزه ها کرد و امیر المومنین نتوانست اذهان عمومی را آگاه کند.

ادامه مطلب…

*******************************

آزادی از حصار تکنولوژی

14-9-13-1568Negotiation-Hadi-Heidari

وبلاگ جبهه سایبری صفر و یکی ها نوشت:

روزی بود که فکر می کردیم با قدرت گرفتن تکنولوژی در زندگی روزمره، کارها آسان خواهد شد و به مراتب وقت آزاد بیشتری برای رسیدگی به امورخانواده و دوستانمان و کارهای مهم تر خواهیم داشت.

ولی … هم اکنون و در این برهه زمانی می بینیم که بعضی از این تکنولوژی های جدید نه تنها مفید واقع نشدند بلکه ضررهای جسمی، روحی، دینی، اخلاقی و فرهنگی زیادی را هم در پی داشتند

نمونه بارز این موارد مضر اوج گرفتن اینترنت گوشی موبایل و شبکه های اجتماعی اندرویدی هست.

ادامه مطلب…

*******************************

نماز ظهر عاشورا

555

وبلاگ خوانسار 20 نوشت:

بارها شنیده‌ایم که اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای اقامه نماز و احیای دین جد بزرگوارشان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم قیام کرده‌اند.

پس چرا هنگام اذان ظهر عاشورا، بانگ اذان را در میان صدای طبل و…. کمرنگ می کنیم در حالی که بعد از رویارویی با لشکر «حر» و گفتگوهای به عمل آمده در وقت نماز، امام حسین علیه‌السلام به فرزندشان فرمودند «اذان بگو » که به سپاه کوفه نشان دهند، خود و خانواده آنها اقامه کننده نمازند؟

ادامه مطلب…

*******************************

پروژه تخریب؛ سناریوی اسید پاشی،شهر اصفهان

اسیدپاشی

وبلاگ آخرین سردار نوشت:

در سالهای بعد از جنگ موج ثروت گرایی و سرمایه داری کشور را فرا گرفت و معتقد به توسعه به هر قیمتی بود حتی به قیمت ذبح کردن فرهنگ و ارزش ها. مسلم بود که مردم مذهبی این شهر مثل بقیه مردم این مرز و بوم چنین وضعی را بر نمیتافت و حداقل از باب امر به معروف و نهی از منکر هم که شده اعتراض خود را ابراز میکرد، در همین شرایط بود که موج تخریب چهره مذهبی شروع شد و گرایش به ارزش ها را تحجر و امل گرایی لقب دادند، متاسفانه تحرکات افراطی معدودی جهّال که خود را مذهبی جا زده بودند به این موج کمک کرد و فرد معتقد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مساوی شد با تندروی مذهبی و متحجر امل که هیچ حرف منطقی و عقلانی سرش نمیشود!!! و مذهبی خوب کسی بود که در مقابل مفاسد سکوت کند و دین را یک امر شخصی بداند. این سالها گذشت تا اینکه فتنه 88 به انقلاب تحمیل شد و نقاب از چهره این افراد کنار رفت و ضدیت آنها با اسلام و انقلاب به وضوح نمایان شد.

ادامه مطلب…

*******************************

دجال دیگه کیه؟!

دجال

وبلاگ وبگرد بسیجی نوشت:

حقیقت این است که منظور از دجال، یک جریان فساد در آخرالزمان است که شرق و غرب عالم را فرا میگیرد و منظور از این که یهودی زاده ست یعنی عمده فساد آخر الزمان به دست یهودی ها رقم می خورد. یهودی ها، خود را نژاد برتر و پادشاه عالم معرفی می کنند و می خواهند در دنیا خدایی کنند.

اما منظور از “یک چشم در وسط پیشانی دارد ” اینه که آنان به دنبال فرهنگی هستند که تنها با چشم مادی و دنیایی به انسان نگاه می کنند.  آنان برای بُعد روحی و ملکوتی انسان ارزشی قائل نیستند و بالأخره هرگز از خون ریزی و فساد کردن عالم و استفاده از دنیا اشباع نمی شوند و به تعبیر قرآن کریم، بسیار حریص به دنیا و طولانی شدن عمرشان هستند.

ادامه مطلب…

*******************************

واسطه گری ازدواج؛ راه های آشنایی برای ازدواج
ازدواج
وبلاگ سبک زندگی آدم وار نوشت:

 ابتدا دختر را با مشخصات و بدون نام و شماره به پسر معرفی کنید تا فکرا و مشورتاشو بکنه و اگه سوالاتی داشت و اطلاعات اضافه ای (در حد جلسه اول خواستگاری البته) خواست بپرسه و در صورت پسند اولیه، اگه تمایل به برگزاری جلسه داشت، به همین ترتیب مشخصات پسر رو به دختر بدید و اگه اون هم پسندید، بعد نام و شماره بدید تا قرار جلسه رو خانواده ها بگذارند. به هیچ وجه اول از دختر اوکی نگیرید.

*******************************

ما وعزای حسین: هیاتی هستیم یاحسینی؟

556

وبلاگ المصباح نوشت:

آفات و آسیب های عزاداری فراوان بود. اختلاط زن ومرد, تماشاچی شدن برخی دیگر, نحوۀ سر و وضع حاضرین در دسته ها (هیکل های لخت شدۀ بادی بلدینگی) و وضع تماشاچیان مراسم که گویی تازه از سالن آرایشگاه درآمده اند تا رقابت بین دستجات و حتی اختلافاتی که گاه به زد و خورد کشیده می شد. بعضی آنقدر موزیک و مارش نواختند که هیات را به یک ارکستر سمفونیک مبدل کردند. برخی شرکت کنندگان در مراسم بجای آنکه همچون کربلائیان غبارآلود سوگواری کنند همچون شاه دامادها و نوعروسان حجله آمدند. شبهای دهه اول را اصحاب امام حسین بامناجات و قرآن و دعا به صبح رساندند ولی برخی از ما بانگ سحر در هر کوی و برزن بر طبل و دهل کوفتیم. یادم نمی رود در جایی از مداحی شنیدم که خطاب به طبالان میگفت: بزن, بزن تا گناهانت امشب پاک شود!و آنگاه آن مداح همه رابیمه کرد تا 11 ماه دیگر.

ادامه مطلب…

*******************************

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.