۱۰:۲۴ - پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳

حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره58

اگر جواب داده بودند…

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از حرف ما:

اگر جواب داده بودند…

رهبر4

وبلاگ افاضات عقل کل نوشت:

اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمان مرخص شدن از بیمارستان، لازم دیدند که بلافاصله پاسخ یاوه گویی و دروغ پردازی آمریکایی ها را بدهند حاکی از دو نکته مهم است.

اول اینکه دروغ پردازی های دشمن نباید بی پاسخ باقی بماند و مسئولین کشور وظیفه دارند با پاسخ سریع و قاطع ، دشمن را در موضع انفعال قرار دهند.

دوم اینکه اگر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به این وظیفه عمل کرده بودند مقام معظم رهبری لازم نمی دیدند که در اولین مصاحبه بعد از عمل جراحی و در بیمارستان ،پاسخ دروغ پردازی آمریکایی ها را بدهند.

اگر آقای ظریف و آقای عراقچی ،صریح و قاطع جواب جان کری و وندی شرمن را می دادند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مجبور نمی شدند با اشاره به درخواست قبلی آمریکایی ها بفرمایند:

« همان روزهای اولی که مسئله داعش در عراق پیش آمد، آمریکایی ها به وسیله سفیرشان از سفیر ما در عراق درخواست کردند که بیایید بنشینیم درباره داعش با هم هماهنگی کنیم. سفیر ما این را منعکس کرد، بعضی از مسئولین ما هم حرفی نداشتند؛ من مخالفت کردم. گفتم در این قضیه ما بخصوص با آمریکا همراهی نمی کنیم، چون این ها خودشان دستشان آلوده است؛ در این قضیه ما چطور بیاییم با کسانی که دستشان آلوده است و نیتشان آلوده است همکاری کنیم؟ بعد از آن هم همین آقای وزیر خارجه ای (جان کری) که این حرف را آمد جلوی چشم همه دنیا پشت دوربین گفت که « ما از ایران همکاری نمی خواهیم» همین ایشان شخصا از آقای دکتر ظریف درخواست کرده بود که بیایید ما در این قضیه همکاری کنیم، دکتر ظریف رد کرد. معاون او هم از آقای عراقچی در مذاکراتش درخواست کرده بود که بیایید ما همکاری کنیم؛ این ها رد کردند. بعد از آنکه آنها رد کردند و ما صریحا گفتیم در این قضیه با شما همکاری نمی کنیم حالا می گویند ما ایران را نمی خواهیم وارد کنیم!»

ادامه مطلب…

*******************************

آمریکا مچکریم…

امریکا1

وبلاگ اوج پرواز نوشت:

ای آمریکا با اینکه ازت متنفریم، ولی به خاطر اینکه چند روزی باعث تفریح رهبرمون شدی متشکریم!!

ادامه مطلب…

*******************************

دردنامه ای از زبان مبتلایان…

معلم

وبلاگ آدامس شیک نوشت:

چرا دارندگان مدارک معادل دانشگاهی منع استخدام دولتی دارند؟؟

آقایانی که بارها و بارها فریاد تخصص گرایی در مجلس سردادید و مدرک گرایی را مایه ی عقب ماندگی دم زدید، این چه قانونیست که در کرسی های گرم و نرم ساختمان بهارستان تصویب نمودید؟! آیا دانشجویی که در نهایت تخصص و حتی با گذراندن تعداد واحدهای بیشتری و فقط به دلیل مشکلات شخصی (مالی، خانوادگی،رنظام وظیفه و…) مجبور به انصراف از تحصیل گشته و طبق قوانین خودتان مدرک معادل در رشته ی تحصیلی دریافت نموده و فارغ التحصیل شده، از دانشجویی که واحدهای کمتری گذرانده و تخصص کمتری هم دارد ولی مدرکش معادل نیست، کمتر است؟؟؟؟؟؟! به نظر حقیر برابر هم نیستند چه برسد به اینکه کمتر باشد! بماند که دارندگان مدارک معادل دانشگاهی حتی بعضا از ادامه تحصیل در برخی دانشگاه ها هم محروم هستند!!

ادامه مطلب…

*******************************

حریص محروم از آسایش!

حریص

وبلاگ صراط نوشت:

سنکا فیلسوف رومی می گوید:

كسی كه از آنچه دارد راضی نیست، اگر صاحب تمام دنیا هم بشود، باز ناراضی و بینواست.

آری حرص به دنیا نابودگر است و چیزی برای انسان باقی نمی گذارد او نه از دنیا سیر می شود تا جایی که وی را به بخل و ترک رحم و بدی ها سوق می دهد همانطور که پیامبر اکرم (صلی الله و علیه و آله و سلم) چنین می فرماید:

«إِیّاكُم وَالشُّحَّ فَإِنَّما هَلَكَ مَن كانَ قَبلَكُم بِالشُّحِّ اَمَرَهُم بِالبُخلِ فَبَخِلوا وَأَمَرَ هُم بِالقَطیعَةِ فَقَطَعوا وَأَمَرَهُم بِالفُجورِ فَفَجَروا» [1]

از حرص بپرهیزید كه پیشینیان شما در نتیجه حرص هلاك شدند، حرص آنها را به بخل وادار كرد و بخیل شدند. به قطع رحم وادار كرد و قطع رابطه كردند با خویشاوندان. به بدى وادارشان كرد و بدكار شدند.

ادامه مطلب…

*******************************

خاطره ای از زندگی شهید صاحب الزمانی

تخریبچی

وبلاگ خاک پای شهدا و رهبر نوشت:

ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﺸﻪ ﺳﺎﻋﺖ 4 ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ ﮐﻨﯽ ﺗﺎ ﺩﺍﺭﻭﻫﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﺭﻡ؟

ﺳﺎﻋﺖ 4 ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭﺵ ﮐﺮﺩﻡ ، ﺗﺸﮑﺮ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪ ﺍﺯ ﺳﻨﮕﺮ ﺭﻓﺖ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﺑﯿﺴﺖ ﺍﻟﯽ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﭘﻨﺞ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﮔﺬﺷﺖ ، ﺍﻣﺎ ﻧﯿﻮﻣﺪ

ﻧﮕﺮﺍﻧﺶ ﺷﺪﻡ، ﺭﻓﺘﻢ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﻗﺒﺮ ﮐﻨﺪﻩ ﻭ ﺗﻮﺵ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺐ ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﺯﺍﺭ ﺯﺍﺭ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﺮﺩ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﻧﺼﻒ ﺟﻮﻥ ﮐﺮﺩﯼ

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺷﺐ ﺑﺨﻮﻧﯽ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘﯽ ﻣﺮﯾﻀﻢ ﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺩﺍﺭﻭﻫﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﺭﻡ؟

ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻣﻦ ﻣﺮﯾﻀﻢ ، ﭼﺸﻤﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﺮﯾﻀﻪ ، ﺩﻟﻢ ﻣﺮﯾﻀﻪ

ﻣﻦ ﺷﺎﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻟﻤﻪ، ﭼﺸﺎﻡ ﻣﺮﯾﻀﻪ ﭼﻮﻥ ﺗﻮﯼ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ(ﻋﺞ) ﺭﻭ ﻧﺪﯾﺪﻩ

ﺩﻟﻢ ﻣﺮﯾﻀﻪ ، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ 16 ﺳﺎﻝ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺏ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﮐﻨﻢ

ﮔﻮﺷﺎﻡ ﻣﺮﯾﻀﻪ ، ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﯾﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﺍﻟﻬﯽ ﺑﺸﻨﻮﻡ….

ادامه مطلب…

*******************************

خانم ببخشید قطار تهران-مشهد همینه؟

امام-رضاع3

وبلاگ عرق سرد نوشت:

شاید تنها قطاری که به جای صدای زمخت لوکوموتیو، صدای بال کبوتران را به گوش تو میرساند، همین قطار تهران-مشهد است…

اما سفر بلیط میخواهد، آماده میشوم خودم را میرسانم به راه آهن، ساک به دست ایستاده ام شاید نوبت من شود و شاید بلیط مشهد تهیه کنم.

ببخشید آقا بلیط قطار مشهد میخوام، صدایی از پشت باجه مرا به تحمل وا میدارد.

– آقا بفرمایین بشینین، تا صداتون کنم، باید منتظر بشی کنسلی بیاد

-من: امید داشته باشم؟

-پشت باجه نگاهم میکند، نمیفهمم دارد مرا نگاه میکند یا نه، حواسش انگار جای دیگریست

-یک لحظه حس میکنم صدایی میشنوم، بدون امید کجا میخواهی بروی، حرم حرم امید است، لبخند میزنم و میگویم، چشم، منتظر میمانم …

ادامه مطلب…

*******************************

افطار با طعم گوشت کرم زده در اسارت

اردوگاه

وبلاگ گل سرخ نوشت:

خود سربازان عراقی اعتراف می کردند غذایی که برای شما در نظر گرفتیم برای دوازده ماه سال از روزه بدتر است برای همین از روزه گرفتن ما خیلی تعجب می کردند. اوایل اسارت رفتارها کاملا غیر انسانی و وحشیانه بود هیچ انسانی تصور نمی کرد رفتار سربازان انقدر مشکل آفرین و وحشیانه باشد.  ما با چهار قاشق برنج نیم پخته تمام 24 ساعت را سر می کردیم. اگر قرار بود گاهی اوقاب خورشتی درست کنند پوست بادمجان ها و آشغال های رستوران ها را جمع می کردند و در یک سطل بزرگ آب به همراه مقدای رب گوجه فرنگی و روغن می ریختند و این خورشت را با همان چهار قاشق برنج به اسرا می دادند.  بعضی وقتها نیز آبگوشت با گوشت فاسد منجمد شده می دادند که وقتی گوشتها را باز می کردیم می دیدیم کرم برداشته. دو قرص نان می دادند که ساعت ها بیرون از اردوگاه نگه می داشتند تا خشک شود.

ادامه مطلب…

*******************************

15 نکته که دندانپزشک به شما نمی گوید

دندانپزشک

وبلاگ گنجینه نوشت:

1- تنفس از طریق دهان می تواند به مشکلات بهداشت دهان و دندان منجر شود

این موضوع را اکثر دندانپزشکان به شما نمی‌گویند به دلیل اینکه یک مشکل بسیار مشترک است که آنها آن را به سختی جدی می‌گیرند، با این حال، حقیقت این است که شما می‌توانید این مسئله را ترک کنید.

2- فلوراید زیاد می‌تواند به دندان‌های شما صدمه بزند

این عمل برای دندانپزشکان رایج است که مکمل‌های فلوراید را برای دندانهای قوی‌تر و سالم تجویز می‌کنند.

با این حال، حقیقت این است که مقدار بیش از حد فلوراید می‌تواند آسیب بیشتری را به دندانهای شما برساند و دندان‌های شما با این ماده به دندانهای ضعیف تبدیل شده و مینای دندان شما با این روش از بین می‌رود.

3- سفید کردن به دندانهای شما صدمه می‌زند

اکثر دندانپزشکان بدون توجه به عوارض جانبی سفید کردن دندانها به شما توصیه می‌کنند که این عمل را حتی با هزینه بسیار بالا انجام دهید. سفید کردن منظم دندان‌ها می‌تواند به سوزش لثه شما منجر شود.

ادامه مطلب…

*******************************

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.