۱۳:۱۴ - جمعه ۰۳ آبان ۱۳۹۲

حمیدرضا مقدسی رئیس شورای شهر در جشن عید غدیر

رنگ و بوی اسلام به برکت غدیر است

نوربخش مسئول برگزاری مراسم: غدیر چشمه ای است که زلال اسلام ناب از آن می جوشد و هر کس که دوستدار عدالت و حق است می تواند در زلال حقیقت آن جان را مطهر سازد .

49

نوربخش مسئول برگزاری مراسم: غدیر چشمه ای است که زلال اسلام ناب از آن می جوشد و هر کس که دوستدار عدالت و حق است می تواند در زلال حقیقت آن جان را مطهر سازد .

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در مراسم جشن عید غدیر و تکریم از سادات، با اشاره به واقعه غدیرخم و فراخوان همه مردم از سوی پیامبر اکرم ( ص ) اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) از میان همه یاران خود، کسی را برگزید که بر مبنای وحدت و عباد صالح حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه، در سالهای ظهور اسلام عده ای می خواستند اسلام را محو کنند اما واقعه غدیرخم مانع آن شد، افزود: عید غدیر، عید الله و اکبر، نامیده شده و این روز باید محور وحدت و همدلی میان مسلمانان باشد.

تجلیل از سادات، اجرای موسیقی سنتی، تواشیح و پخش کلیپ های مناسبتی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

 نوربخش مسئول برگزاری این مراسم با بیان اینکه، امسال هشتمین سالی است که مراسم جشن  بمنظور تکریم سادات شهر برپا می شود، اظهار داشت: غدیر چشمه ای است که زلال اسلام ناب از آن می جوشد و هر کس که دوستدار عدالت و حق است می تواند در زلال حقیقت آن جان را مطهر سازد .

در حاشیه این مراسم نیزنمایشگاه کتاب غدیر با 200 عنوان کتاب برپا شده بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.