۰۸:۱۵ - پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره 50

بانویی که سه در بهشت به سویش باز است

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا

بانویی که سه در بهشت به سویش باز است

حضرت-معصومه

وبلاگ حضرت مهتاب نوشت:

خداوند حرمى دارد که مکه است، پیامبر حرمى دارد و آن مدینه است و حضرت على(علیه السلام) حرمى دارد و آن کوفه است و قم کوفه کوچک است که از 8 درب بهشت سه درب آن به قم باز مى شود – زنى از فرزندان من در قم از دنیا مى رود که اسمش فاطمه دختر موسى(علیه السلام) است و به شفاعت او همه شیعیان من وارد بهشت مى شوند.

من که طاقت نیاوردم  صبر کنم تا ولادت خانم حضرت معصومه(س) خیلی  زیاد دلم  براشون تنگ شده بود تصمیم گرفتم از ایشون مطلب بذارم ولی تبریک من پیشاپیش قبول کنید به خصوص دختر خانوما روز شمام مبارک

ادامه مطلب

*********************************************

به جهنم…!

 روحانی

وبلاگ پیروزی نزدیک است نوشت:

له آقای رئیس جمهور ما ترسوئیم ما می لرزیم! و ممنون از این که پیشنهاد کردید به جهنم، برویم یک جای گرم! و قطعا به پیشنهادتان فکر می کنیم! ما ترسوهای سیاسی و فرهنگی هستیم! ما ترسیدیم وقتی دیدیم میلیاردها دلار سرمایه گذاری هسته ای مملکت و نتیجه سالها تلاش و خون دانشمندان هسته ای برای دریافت قسطی چند صدمیلیون دلار از صدها میلیارد دلار پولی که بلوکه شده کاملا خوابید و دولت آمریکا با بلوکه کردن یک بنیاد ایرانی دیگر هم آن مبلغ ناچیز را پرداخت هم بیش از پیش به ریش ایران و ایرانی خندید.

ما بیشتر ترسیدیم وقتی دیدیم رئیس جمهور کشورمان چند ماه بعد از کابوس اصابت یک فروند لنگه کفش به شیشه خودروی حامل ایشان در بازگشت از سازمان ملل، در سفر داخلی اهواز پشت کیف های ضد گلوله پنهان میشود چون خاطره احمدی نژاد در مرز صهیونیستها بعد از ترور ناموفق و منجر به شهادت محافظ در سیستان هنوز در ذهنمان هست.

ما ترسوتر شدیم وقتی وندی شرمن گفت دروغ و‌ نیرنگ در دی ان ای ایرانیان است و آقای ظریف باز هم به او لبخند زد و شرمن در دلش به وزیر خارجه ما خندید!

ادامه مطلب

*********************************************

واکنش پسر شجاع به سخنان روحانی

روحانی1

وبلاگ عرق سرد نوشت:

دیروز رئیس‌جمهور با انتقاد شدید از کسانی که به گفته وی «مذاکره‌هراسی» را رواج می‌دهند، اظهار کرد: یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

حرف هایی زده شد که من فقط گوشه از از حرف ها را این جا درج میکنم:

1. دربان جهنم : آقای روحانی قرار نبود انقدر زود آدم ها را بفرستی اینجا، عجله نکن عزیز دلم!

2. سیب زمینی مغازه مشت حسن: خوش به حال ما، فکر کنم قراره ما بهشتی بشیم، چون نه میلرزیم نه دلواپسیم!

3. بزغاله های یکی از چوپان های استان سمنان: باز دوباره این رئیس جمهور خواست از منتقدینش حرف بزنه دل ما رو کشید وسط!

ادامه مطلب

*********************************************

ابتکاری آسان برای کاهش معضل «مهریه‌های سنگین»

 864381

وبلاگ خاکریز نوشت:

یکی از معضلاتی که طی سالهای اخیر تبدیل به چالشی جدی برای مردم و حکومت شده، مسئله توافق زوجین بر مهریه‌های کلان می‌باشد.

از سویی کارشناسان دینی و اجتماعی معتقدند که مهریه‌های سنگین، منجر به کاهش انگیزه مردان جهت ازدواج، بالا رفتن سن ازدواج و افزایش فساد و کاهش نرخ موالید می‌شود؛ ضمن آنکه در سالهای اخیر پدیده کلاهبرداری از طریق مهریه نیز نضج یافته و برخی از زنان با ازدواج با مهریه‌های بالا شروع به تلکه کردن مردان ساده لوح و عاشق پیشه می‌نمایند.

طبق آمارهایی که از سوی مسئولین قضایی اعلام می‌شود نیز حدود ۲۰۰۰ زندانی مهریه در کشور وجود دارد.

ادامه مطلب

*********************************************

توصیه اذکاری از آیة الله بهجت(ره)

وبلاگ گنجینه نوشت:

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرموده است: ذکر «سبحان الله و الحمد الله و لا اله الاّ الله و الله اکبر» را زیاد بگویید.چون در قیامت این اذکار با گروهی از فرشتگان و محافظ از پیش رو و پشت سر خواهند آمد. و این اذکار باقیات و صالحات می‌باشند.

ذکر خدا در هر حال و به هر شکل و لفظ، سازنده و هدایتگر و نورانی کننده جان و دل مؤمن است .

ذکر باید متناسب با حال و شرایط روحی و معنوی ذاکر باشد . برای برخی افراد تهلیل (لا اله الا الله) و برای برخی تسبیح ( سبحان الله) و برای برخی تحمید (الحمد لله) و برای عده ای استغفار (استغفرالله ربی و اتوب الیه) و برای دیگران صلوات مناسب و مفید است .

علما در دستورالعمل‌هایی که داده‌اند اذکار مختلف را برای افراد مختلف توصیه کرده‌اند. به عنوان نمونه، حضرت آیة الله بهجت (ره) در علاج برخی بیماری‌های روحی ذکر های ذیل را معرفی می‌کردند.

ادامه مطلب

*********************************************

30 آسیب فردی و اجتماعی “ماهواره” با نگاهی به آیات و روایات

 x3c3kyx7

وبلاگ یاران ولایت تالش نوشت:

امروز ما با غول پرنده افسانه‌ای ۱۷ هزار سر و دست و پایی روبه‌رو هستیم که همه دنیا را به هم می‌دوزد و مرتبط می‌کند، غولی که چنگال‌های نحس خود را در بدنه خانواده فرو می‌کند و نگوییم در یک آن بلکه با چند پرده نمایش سفره، خانه و خانواده را بر می‌چیند که اگر برای قدیمی‌ها از این غول می‌گفتی دهانشان از تعجب باز می‌ماند که مگر می‌شود؟!

اهداف ماهواره

۱- دعوت به نفاق و فسق

قال رسول الله (صلی الله علیه و آ له) و اما علامه الفاسق فاربعه الهو ولغو والعدوان والبهتان رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود: علامت فاسق چهار چیز است: ۱- لهو گرایی ۲- بیهوده گرایی ۳- دشمنی ۴-تهمت زدن (تحف العقول ص ۱۷)

ادامه مطلب

*********************************************

ترسوهای واقعی چه کسانی هستند؟

dorostkaran-thumbnail

وبلاگ حرف دل نوشت:

یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم ؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است…

کسانی که امروز در رأس وزارت امور خارجه قرار دارند جزو برترین‌ دیپلمات‌های جهانی هستند نه فقط در سطح منطقه . بروید صورت مذاکرات سالیان گذشته را بخوانید . از بس دیدم برخی هراسان زندگی می‌کنند و دیگران را نیز چنین می‌بینند ؛ همچنان که گفته‌اند کافر همه را به کیش خود پندارد ، ناچار شدم بخش‌هایی از صورت مذاکرات خود با مقامات خارجی را در کتابی چاپ کنم تا آن را ببینند.

ادامه مطلب

*********************************************

مفهوم اعتدال در بیانات رهبر انقلاب

 22ba2adca89eed98c1d06f4e343f53f0-425

وبلاگ در سایه ولایت نوشت:

شعار دولت، اعتدال است؛ اعتدال، شعار بسیار خوبی است، ما هم تأیید میکنیم اعتدال را؛ افراط محکوم است و بد است. سفارشی که من میکنم این است که مراقب باشید جریانهای مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند؛

بعضی‌ها این کارها را دارند میکنند، من میبینم در صحنه‌ی سیاسی کشور؛ با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعی میکنند جریان مؤمن را که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر میکند، آن جریان است که دولتها را در مشکلات واقعی به معنای حقیقی کلمه حمایت میکند، کنار بزنند؛مراقب باشید.

اسلام، مظهر اعتدال است. این «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» اعتدال است؛ «قتِلوا الَّذینَ یَلونَکُم مِنَ الکُفّار» اعتدال است؛ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اعتدال است – اعتدال اینها است دیگر – معنای اعتدال این نیست که ما از کارهای احساس وظیفه‌ای که فرد مؤمن، جریان مؤمن، مجموعه‌ی مؤمن انجام میدهد، جلوگیری کنیم.

ادامه مطلب

*********************************************

گول این ساعت های دایره ای را نخوریم

 ساعت

وبلاگ این خانه صاحب خانه دارد نوشت:

چه ایده بدی بوده گرد ساختن ساعت. احساس میکنی همیشه فرصت تکرار هست:

قرار بوده ۸ صبح بیدار شوی و میبینی شده ۸ و ربع٫ میگویی: اشکال ندارد تا ۹ میخوابم بعد بیدار میشوم!

قرار بوده امشب ساعت ۹ یک ساعتی را صرف مطالعه کتاب کنی، می بینی کتاب نخوانده ۱۰ شده. میگویی: اشکال ندارد. فردا شب  ساعت ۹ میخوانم.

ساعت دروغ می گوید، دروغ. زمان بر گرد یک دایره نمی چرخد! زمان بر روی خطی مستقیم می دود. و هیچگاه، هیچگاه، هیچگاه باز نمی گردد.

ادامه مطلب

*********************************************

بچه های نسبتا زیر زمینی

bachehaye-zirzamini

وبلاگ شمیم ولایت نوشت:

ببینید؛ موسیقى‌اى که انسان را به بیکارگى و ابتذال و بى‌حالى و واخوردگى از واقعیتهاى زندگى و امثال اینها بکشاند، موسیقى حلال نیست؛ موسیقى حرام است. موسیقى چنانچه انسان را از معنویت، از خدا و از ذکر غافل کند، حرام است. موسیقى‌اى که انسان را به گناه و شهوترانى تشویق کند، حرام است؛ از نظر اسلام این است.

موسیقى اگر این خصوصیات مضر و موجب حرمت را نداشته باشد، البته آن‌وقت حرام نیست… من نمى‌توانم به‌طور مطلق بگویم که موسیقى اصیل ایرانى، موسیقى حلال است؛ نه، این طور نیست. بعضى خیال مى‌کنند که مرز موسیقى حلال و حرام، موسیقى سنتى ایرانى و موسیقى غیرسنتى است؛ نه، این‌طورى نیست.

ادامه مطلب

*********************************************

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.