۲۲:۱۱ - شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی:

در پی تعطیلی پروژه گلاب ۲ در اصفهان استاندار اصفهان استعفا و وزیر نیرو باید توضیح دهد

به اعتقاد بنده چند کار باید صورت بگیرد اول اینکه وزیر نیرو این عمل نابخردانه را توضیح دهد، دوم استانداراز مسئولیت استعفا دهد و رئیس جمهور وارد عمل شده و موضوع را رسیدگی جدی نماید و کمیسیون رسیدگی به تخلفات نمایندگان موضوع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری را که در حوزه دیگری دخالت کرده را رسیدگی و برخورد کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان‌های شاهین شهر و میمه/ برخواردر مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با پایگاه خبری شاهین نا در خصوص تعطیلی پروژه گلاب 2 در اصفهان اظهار داشت: از 14.5 متر مکعب بر ثانیه آب شرب مورد نیاز شبکه اصفهان بزرگ که 300 روستا، 86 شهر و 16 شهرستان شامل می شود،10 مترو نیم متر مکعب آن توسط سد چم آسمون و تصفیه خانه بابا شیخ علی تولید و برای مصرف منتقل می شود. و برای جبران 4 متر مکعبی کمبود آب، پس از سالیان سال مطالعه و بررسی تنها راه حل تونل گلاب 2 است که بتوان آبی را بوسیله تونل منتقل و کمبود آب شرب را که در همه شبکه بخصوص شاهین شهر و همه روستاها و شهرهای شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار بسیار محسوس است برطرف شود.

این طرح پس از گذراندن همه مراحل با منابع استانی در حال اجرا بود که متاسفانه با تحریک یکی از نمایندگان  استان چهار محال و بختیاری و تعدادی از افراد این استان روز پنجشنبه گذشته وزیر نیرو با هلی کوپتر از این طرح بازدید و می بیند که پروژه فعال است با دست اند رکاران و همچنین مدیر آب منطقه‌ای استان اصفهان برخورد و پروژه را متوقف می کند. این در حالی است که خود وزیر و مجموعه وزارتخانه برای تامین آب شرب شبکه اصفهان اجرای این طرح را تصویب کرده بودند و الان بجای کمک به پیشرفت پروزه اینگونه برخورد می کنند.

از طرفی مسئولین اجرایی استان به خاطر انفعالی برخورد کردن در مقابل اقدامات و نظرات غیر کارشناسی وزارت نیرو در گذشته با این موضوع نیز برخورد منفعلانه کرده اند.

بنده در جایی گفتم اگر بجای استاندار استان بودم و چنین حرکت نابخردانه ای بدون هماهنگی در حوزه من اتفاق می افتاد یک ساعت دیگر حاضر نبودم  استاندار بمانم و مسئولیت داشته باشم که چنین کار زشتی در حوزه سرزمینی من رخ دهد.

به چه دلیلی  وزیر نیرو چنین اقدامی را انجام داده اند؟

اعمال فشار نا بجای برخی از مسئولین استان چهار محال و بختیاری که به اصطلاح نوعی فشار جهت توقف پروژه هایی است که در استان مورد نیاز است که اجرا شود.

با این اقدام وزیر نیرو چه برخوردی باید صورت بگیرد؟

به اعتقاد بنده چند کار باید صورت بگیرد اول اینکه وزیر نیرو درباره این عمل نابخردانه توضیح دهد، دوم استاندار بایستی از مسئولیت استعفا دهد و رئیس جمهور وارد عمل شده و موضوع را رسیدگی جدی نماید و کمیسیون رسیدگی به تخلفات نمایندگان موضوع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری را که در حوزه دیگری دخالت کرده را رسیدگی و برخورد کند.

 

همچنین بخوانید:

5 Responses to “در پی تعطیلی پروژه گلاب ۲ در اصفهان استاندار اصفهان استعفا و وزیر نیرو باید توضیح دهد”

  1. محسن گفت:

    …دوم استاندار بایستی از مسئولیت استعفا دهد و…

    جناب آقای حاجی! مثلا شما قانونگذار هستید. در مسئله ای که سمتی ندارید حکم صادر نفرمایید. فضای استان را هم با این نظرات و کارهایی از قبیل تحصن و اقامه نماز در پیاده رو و … متشنج نکنید.
    تعجب من از آقایان سالک و فولادگر است که با چنین جماعتی همراه شده اند.

  2. صبح میمه اعتدالگرا گفت:

    عین این نظر در همین خبر که سایت صاحب نیوز ان را منعکس کرده همین نظر با عنوان محسن به چشم می خورد-البته در خبرها امده بود که طیف فتنه برنامه ریزی کرده و در قالب سایت های محلی نیز برنامه ریزی و عملکردهای دارد نکند در قالب پاسخ به کامنت هانیز تیم های شکل گرفته است

  3. بی سواد افراطی گفت:

    عین این نظر در همین خبر که سایت صاحب نیوز ان را منعکس کرده همین نظر با عنوان محسن به چشم می خورد ولی قانون اساسی را بخوانیم و سوگند نمایندگان را خصوصا در ضمن تجمع در قانون اساسی نفی نشده بلکه در قالب شرایطی چون مخل نبودن به مبانی اسلام و عدم حمل سلاح و ……. از حقوق ملت دانسته شده در ضمن ایا نمایندگان باید برای احقاق حق مردم مجوز بگیرند

  4. نظر ارسالی در صاحب نیوز گفت:

    محسن می‌گه:
    ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ در ۱۸:۴۰
    …دوم استاندار بایستی از مسئولیت استعفا دهد و…
    جناب آقای حاجی! مثلا شما قانونگذار هستید. در مسئله ای که سمتی ندارید حکم صادر نفرمایید. فضای استان را هم با این نظرات و کارهایی از قبیل تحصن و اقامه نماز در پیاده رو و … متشنج نکنید.
    تعجب من از آقایان سالک و فولادگر است که با چنین جماعتی همراه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.