۲۰:۴۵ - جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

پس از 2 روز رقابت بین ورزشکاران کشور؛

انتخاب ورزشکار قهرمان زورخانه‌ای کشور

با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر و هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای طی دو روز مسابقه در ورزشخانه ذوالفقار شاهین شهر قوی ترین ورزشکار زورخانه ای کشور در رشته کباده معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نافرهاد طلوع کیان رییس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای در پایان این مسابقات ضمن تقدیر از میزبانی شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر گفت : امسال نیز هیئت استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی به عنوان هیئت برتر این فدراسیون انتخاب شد و این ماحصل تلاش کلیه هیئت های استان و تلاش شهرستان ها در این رشته ورزشی کهن است.

وی از برگزاری بزرگترین رخداد ورزشی با حضور 65 کشور جهان در مهرماه امسال در اصفهان خبر داد.

سیدرضا اخروی رییس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان نیز پس از تایید سطح کیفی و کمی این دوره از مسابقات گفت : با حمایت شهرداری شاهین شهر ورزش زورخانه ای در این شهر رشد قابل توجهی داشته و توانسته به یکی از قطب های مطرح استان و کشور تبدیل شود.
اخروی در پایان برگزاری مسابقات کشوری در رده سنی نونهالان در شاهین شهر را درآینده ای نزدیک نوید داد.
اسماعیل فرهادی عضو شورای اسلامی شاهین شهر و رییس شورای اسلامی شهرستان به نمایندگی از مدیران شهری شاهین شهر به میهمانان ، مربیان و ورزشکاران خیر مقدم گفت و از حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری از ورزش در شهر خبر داد و گفت : شهرداری در حال حاضر سه ورزشگاه در اختیار دارد و دو ورزشگاه دیگر نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد ضمن آن که طراحی و ساخت ورزشگاه بزرگ شهر نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد.
فرهادی همچنین به حضور قهرمانان استانی ، ملی و بین المللی ورزشی در شهر اشاره کرد و گفت : جوانان شاهین شهر توانسته اند در صحنه های مختلف به کسب بالاترین مقام های ورزشی و اخلاقی نائل شوند و نمایندگان شایسته ای برای این شهر باشند.
در این دوره از مسابقات بیش از 60 نفر از ورزشکاران از 16 استان کشور حضور داشتند که طی دو روز مسابقه حسین عاصمی از استان سمنان ، محمد فرهمند از استان اصفهان و محمدحسین گنجی زاده از استان فارس به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.