۲۳:۵۲ - دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲

همزمان با سراسر کشور

جشن افتتاح هفته ملی کودک و نوجوان

جشن افتتاح هفته ملی کودک با شعار زنده باد کودکی ، زنده باد زندگی همزمان با سراسر کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد .

DSC028971

جشن  افتتاح هفته ملی کودک با شعار زنده باد کودکی ، زنده باد زندگی همزمان با سراسر کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، همزمان با آغاز هفته ملی کودک،مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته کودک با عنوان زنده باد کودکی،زنده باد زندگی در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)، با مشارکت دستگاه های مرتبط و با حضور مسئولین شهرستان و جمع پر شور کودکان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.
پسنده مسئول مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه : هدف اصلی از برگزاری این برنامه ها آشنایی با حقوق کودکان و توجه به نیازهای حقوقی آنان است اظهار داشت :نمایشگاه فرهنگی هنری هفته ملی کودکان در طول هفته برنامه ها ی جذاب و متنوعی برای کودکان در نظر گرفته است.
وی افزود: این برنامه ها شامل : اجرای نمایش عروسکی شاد و جذاب همه روزه ،برگزاری کارگاه های فرهنگی ، هنری ،ادبی و علمی به همراه بازی و سرگرمی،نشست با والدین و اجرای کارگاه آموزشی با موضوعات متنوعی چون سلامت کودکان،تغذیه در کودکی از جمله عناوین برنامه های اجرایی این هفته می باشد. همچنین با توجه به ارزش گذاری دین مبین اسلام به نهاد خانواده در قالب مسابقه و آشنایی با قرآن نیز فعالیت بازی وسرگرمی با محوریت آموزه های اسلامی توسط حجت الاسلام کاردان اجرا گردید و پیرامون ارزش های اخلاقی و تربیتی و راهکارهای نهادینه سازی آنها در وجود کودکان با والدین سخن گفته شد.

این نمایشگاه از تاریخ 15 مهرماه لغایت 21 مهرماه صبح ها از ساعت 8:30الی 12:30و بعداز ظهر ها از ساعت 14 الی 18 پذیرای علاقمندان می باشد.

 

تصاویر مرتبط

DSC028971

 

 

DSC029051

 

 

 

DSC029271

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.