۱۴:۴۲ - یکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

مدرسه دخترانه فدک شاهین شهر افتتاح شد

مراسم افتتاح و بهره برداری مدرسه ابتدایی دخترانه فدک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره آموزش و پرورش شاهین شهر و جمعی از معلمان این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم افتتاح مدرسه دخترانه فدک شاهین شهر گفت: یکی از ویژگی های دولت و مردم با توجه به شعار سال، مشارکت دولت و خیران در امر مدرسه سازی است.

وی افزود: در استان اصفهان یک سوم فضاهای آموزش و پرورش نیاز به بازسازی یا مقاوم سازی داشته و بیش از 300 مدرسه به صورت نیمه کاره رها شده بنابراین مجموعه آموزش و پرورش نیاز مبرم به همدلی و کمک دستگاه ها و خیران عزیز دارد.

محمد حسن قائدیها تصریح کرد: در شهرستان شاهین شهر و میمه با توجه به قدمت بعضی مدارس در روستاها و شهرها و نیز مهاجر پذیر بودن، نیاز به مشارکت بیشتری از سوی دستگاه ها و خیران در زمینه احداث مدارس وجود دارد.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان بیان کرد: بهترین تشکر شما از شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر این است که در حفظ و نگهداری مدرسه تمام سعی و کوشش خود را بکار ببندید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تمام دست اندرکاران در احداث مدرسه فدک خصوصا شهرداری و شورای اسلامی با قرائت شعری تقدیر و تشکر کرد.

حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه درمجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در احداث و تکمیل مدارس در این شهر بسیار ارزنده بوده است.

وی گفت: شاهین شهر با نرخ رشد بالای خود به علت مهاجرت پذیر بودن، باید تلاش مضاعفی در زمینه های مختلف خصوصا امر مدرسه سازی در این شهر انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و معلمان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهداء در هشت سال دفاع مقدس با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان با حضور در جبهه حق علیه باطل دشمن زبون را از آب و خاک میهن عزیزمان بیرون راندند و امروز دانش آموزان باید با قلم خود در صحنه علم و دانش نام ایران اسلامی را سرفراز نمایند.

علی صالحی به توان نظامی و هسته ای کشور اشاره کرد و افزود: امروز ما یکی از کشورهایی هستیم که در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی  و دیگر عرصه ها حرفی برای گفتن داشته و ما وظیفه داریم با تمام توان از حق مسلم خود دفاع نماییم.

وی تصریح کرد: در دوره سوم و چهارم شورای اسلامی 6 پروژه شامل 3 نمازخانه 2 مدرسه با مشارکت پنجاه درصدی شهرداری و آموزش و پرورش و مدرسه فدک که امروز شاهد افتتاح آن بودیم با اعتبارات صد درصدی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر احداث و به بهره برداری رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر اضافه کرد: مدرسه ابتدایی دخترانه فدک در محله میلاد شاهین شهر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال، در زمینی به مساحت 3500 متر مربع عرصه و 1390 متر مربع اعیان با 10 کلاس از محل اعتبارات شهرداری و شورای اسلامی این شهر احداث و امروز تقدیم دانش آموزان کوشا و مردم فهیم شاهین شهر گردید.

وی در پایان از شورای اسلامی دوره سوم، فرماندار، شهرداران قبلی و فعلی، رئیس آموزش و پرورش و پیمانکار این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموزان در پایان مراسم پس از اجرای سرود و دکلمه با اهدای شاخه های گل از خدمات شهردار و شورای اسلامی شاهین شهر تقدیر و تشکر کردند.

مراسم افتتاح و بهره برداری مدرسه ابتدایی دخترانه فدک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره آموزش و پرورش شاهین شهر و جمعی از معلمان این شهر برگزار شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.