۰۸:۳۲ - چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳

عده زیادی هنوز درس بعثت را فرا نگرفته و در جهالت بسر می برند

حجه الاسلام اسلامی گفت : این دغدغه ها امروز به وضوح در جامعه اسلامی هست و باید خود و خانواده متوجه آنها باشیم که همینهاست که انسان را تا مرز بی دینی ، بی غیرتی و بی حیائی به پیش می برد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادر سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) مراسم جشنی در مصلای نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد .

این مراسم جشن  با همکاری کانون مداحان شهرستان، کانون بسیج مداحان ، ستاد برگزاری نماز جمعه شاهین شهر و با حضور مداحان و شعراء و عموم مردم ولایتمدار شاهین شهر برگزار شده بود.

رئیس اداره تبلیغات سلامی در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت این روز به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و عموم علاقمندان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بعثت رسول گرامی اسلام را سرآغاز خوبیها و مکارم اخلاق در بین جامعه دانست و گفت : مردم در گمراهی آشکار بسر می بردند و زندگی خارج از انسانیت بشر آنروز با بعثت به ترویج خوبیها و فضائل گرایش پیدا کرد ولی در عین حال همه مردم درس بعثت را هنوز فرا نگرفته و پس از 1400 و اندی سال عده زیادی در جهالت و ضلالت بسر می برند و نمونه آنرا می شود در هندوستان و دیگر کشورهای اروپائی ،  آسیایی، افریقائی و … با فرقه ها و دینهای متفاوت و خارج از عقل بشری مشاهده کرد . از گاو پرستی گرفته تا پیدایش فرقه های ضاله که هنوز متاسفانه در بعضی از کشور ها رواج دارد .

حجه الاسلام اسلامی افزود:  نوع ارتباط ما بر اساس آیات الهی با پیامبر گرانقدر و دست آوردهای آن عزیز گرانمایه (ص) باید از نوع اطاعت ، تبعیت ، اخذ ، استجابت خواسته ها و الگو پذیری باشد.

وی اظهار داشت : پیامبر مکرم خود و علی (ع) را پدران امت دانستند و همه ما می دانیم که ویژگی پدر دلسوزی برای فرزند و ایراد نصیحتهای مشفقانه و پرهیز دادن از خطرات و آسیبها است و لذا آن وجود نازنین نگرانی های خود برای امت را در پول پرستی و کسب درآمدهای نامشروع ، هوی پرستی ، عشق به دنیا و رفاه زدگی ، داشتن باورهای سست ، بی رنگ شدن ارزشهای والای اسلامی ، بی تفاوتی و ترک امر به معروف و نهی از منکر ، مصرف مواد مخدر ، ریا و تظاهر و .. دانسته و به ما متذکر شده اند.

معاون تشکلهای مردمی ستاد احیاء شهرستان گفت : این دغدغه ها امروز به وضوح در جامعه اسلامی هست و باید خود و خانواده متوجه آنها باشیم که همینهاست که انسان را تا مرز بی دینی ، بی غیرتی و بی حیائی به پیش می برد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.