۱۶:۵۶ - چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

همزمان با اولین روز ایام معنوی اعتکاف؛

بازدیدرئیس ستاد اعتکاف شهرستان از مراسم معنوی اعتکاف

حجه الاسلام اسلامی رئیس ستاد اعتکاف شهرستان همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و اولین روز ایام معنوی و پربرکت اعتکاف با معتکفین مساجد شاهین شهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“،حجه الاسلام اسلامی رئیس ستاد اعتکاف شهرستان در دیدار با معتکفین شاهین شهر با تاکید بر استفاده و بهره بردن از فرصت طلایی اعتکاف گفت: رحمت خدا شامل حال شما شده است و باید شکر گزار این نعمت باشید و از فرصت بدست آمده حداکثر بهره را ببرید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف حاصل زحمات و تلاشهای امام راحل، رهبریهای خردمندانه مقام معظم رهبری و شهدای والامقام می باشد، چرا که در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرساله با حضور جوانان و نوجوانان پرشورتر از سال قبل در کمال آرامش و امنیت این سنت حسنه اعتکاف برگزار می شود، خداوند را برای این نعمتها سپاسگزاریم .

رئیس ستاد اعتکاف شهرستان ضمن توصیه به قرائت آیات آخر سوره آل عمران و دقت در این آیات با تفکر و تدبر روح و جانشان را جلا دهند، از معتکفین معزز خواست در این بهارعبادت و پرستش، بیاد بهارآفرین دلها حضرت بقیه الله (عج) هم باشند و برای فرجش دعا کنند.

در ادامه حجه الاسلام سجاد نصر از کارشناسان قرآنی اصفهان، با حضور در سه مسجد جامع، الزهرا(س) و فاطمیه (س)  شاهین شهر که پذیرای معتکفین است در خصوص مزایای دوری از دنیا از دیدگاه قرآن، ثمرات اعتکاف، پذیرش ولایت امیرالمومنین (ع) و … سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است: امسال 20 مسجد در سطح شهرستان پذیرای بیش از 2000 نفر از خواهران و برادران  معتکف می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.