شاهین پرس

بازدیدرئیس ستاد اعتکاف شهرستان از مراسم معنوی اعتکاف

کدخبر: 10557
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ساعت ۴:۵۶ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“،حجه الاسلام اسلامی رئیس ستاد اعتکاف شهرستان در دیدار با معتکفین شاهین شهر با تاکید بر استفاده و بهره بردن از فرصت طلایی اعتکاف گفت: رحمت خدا شامل حال شما شده است و باید شکر گزار این نعمت باشید و از فرصت بدست آمده حداکثر بهره را ببرید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف حاصل زحمات و تلاشهای امام راحل، رهبریهای خردمندانه مقام معظم رهبری و شهدای والامقام می باشد، چرا که در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرساله با حضور جوانان و نوجوانان پرشورتر از سال قبل در کمال آرامش و امنیت این سنت حسنه اعتکاف برگزار می شود، خداوند را برای این نعمتها سپاسگزاریم .

رئیس ستاد اعتکاف شهرستان ضمن توصیه به قرائت آیات آخر سوره آل عمران و دقت در این آیات با تفکر و تدبر روح و جانشان را جلا دهند، از معتکفین معزز خواست در این بهارعبادت و پرستش، بیاد بهارآفرین دلها حضرت بقیه الله (عج) هم باشند و برای فرجش دعا کنند.

در ادامه حجه الاسلام سجاد نصر از کارشناسان قرآنی اصفهان، با حضور در سه مسجد جامع، الزهرا(س) و فاطمیه (س)  شاهین شهر که پذیرای معتکفین است در خصوص مزایای دوری از دنیا از دیدگاه قرآن، ثمرات اعتکاف، پذیرش ولایت امیرالمومنین (ع) و … سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است: امسال 20 مسجد در سطح شهرستان پذیرای بیش از 2000 نفر از خواهران و برادران  معتکف می باشد.