۱۳:۵۶ - یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

گزارش تصویری؛

جشن شکرگزاری و عبادت دانش آموزان دختر مدارس شاهین شهر

مراسم جشن تکلیف 1500 نفر از دانش آموزان سوم ابتدایی مدارس دخترانه شاهین شهر با حضور مسئولین شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، مراسم جشن تکلیف(جشن عبادت) 1500 نفر از دانش آموزان سوم ابتدایی مدارس دخترانه شاهین شهر با حضورفرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

باجلان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان این که فرشتگان الهی از دیدن کارهای خوب و نیک شما خوشحال می شوند از دانش آموزان خواست احکام دین به ویژه نماز را از معلم و پدر و مادر خود بپرسند و بخوبی آن را یاد گرفته و عمل کنند.
 سپس حجة الاسلام ..با تبیین اهمیت نماز و تکلیف الهی به زبان کودکانه افزود: خداوند توفیق داد به سن  9 سالگی و سن تکلیف رسیدید و از شما دعوت کرده به مدرسه عبادت که از امروز کارنامه زیبای عبادت و عمل برای شما توسط فرشتگان که مأموران الهی هستند تنظیم می شود و برای کارهای خوب شما امتیاز داده خواهد شد.
این مراسم با اجرای سرود جشن تکلیف ، قرائت جمعی پیمان نامه عبادت با خداوند متعال و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجة لاسلام ملکیان همراه بود.

 

 

jashneebadat1 jashneebadat2 jashneebadat3 jashneebadat4 jashneebadat5 jashneebadat6 jashneebadat7 jashneebadat8 jashneebadat9 jashneebadat10 jashneebadat11 jashneebadat12 jashneebadat13 jashneebadat14 jashneebadat15 jashneebadat16

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.